10.detsember

Tiden bara går. Och alla mina nyårsönskningar har uppylld nu. Eller ja, nästan alla. Imorgon får veta svar , från högskolan nu, om ska börja plugga eller inte. Men hoppas nu så klart för det. Fick igår teatrenschema också, hur kommer att jobba under våren, och det är nästan alla helgen. Det skulle passa för mig utmärkt, om jag börjar plugga nu på riktigt. Igår chatta länge med min kille, och vi bestämde att ses imorgon hemma hos mig. Men det kommer att bli svårt, för att jag har ju J hemma, och vill inte att hon kommer hitta honom. Inte än. Det känns ok, för att jag skrev igår till honom, vad jag ville säga. Att jag vill inte ha nån kille, bara för sex, att vill hitta nån seriös. Han svarade att han är seriös, annars han skulle inte frågat att vi ska gå och testa oss. Och kanske nu i helgen vi kan gå, och testa oss. Han kollade upp, att de är öppet helgen. Vi ska få se, hur det går då. Jag ville hitta nån, och just nu känns, att har hittat nu nån. Men jag vill inte gå så snabbt. Och han vill inte ta det så sakta, som jag skulle vilja det nu. Det kommer bli jobbigt, att inte dejta för ofta nu, eller då att han börjar komma hem till mig. Hemma efter jobbet, J kollar på tv, snart hon ska sova. Hon kom ju igen till mig, mitt i natten. Hon måste sova nu i sitt rum. Hon kan inte komma imorgon nu till mig, om jag sover med honom.... Idag sålde J-s skidor med stavar. Fick 800krona, tänkte att köpare vill gå ner, men han sa,ok. Och ge till J 20 lapp med. Känns ok, behöver ju pengar nu, när åker till London. Vet inte, mamma ska inte skicka till konto nu, hon ska skicka med posten nu , som hon sa. Och nu tänker hon komma hit , en vecka i början av januari. Då kan jag jobba, hoppas jag. Jag vet inte hur går nu om skola, imorgon får veta, om kommit in eller inte. Men jag vet, att kommer igen reservplats, jag vet redan det. Jag börjat ju tänka mer o mer på honom. Hur det går mellan oss. Jag vet inte, om det kommer att hålla. Imorgon han vill komma nu till mig, då kommer jag att öppna alla kort. Jag vill veta, jag vill vara säker med honom, att han är seriös med mig. Imorgon är jag ledig, och torsdag o fredag ska jobba på teatern. Vet inte om ska jobba på hotell eller inte nu. Men hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0