11.detsember

Det är onsdag idag, och känner mig sådär. Fick idag min mens igång....Och nu börjar ta igen pillar.... Ingen jobb idag, ska gå och handla nu igen lite. Ska hämta ut min paket, lite smink hade beställd nu. Jag vet inte om han ska komma hit nu ikväll, men det ser ut att han ska komma. Skickade meddelande, att fick imorse lingon på besök. Men han svarade bara att, det gör ingen, att jag kan ge honom. Om han kommer då kommer jag prata med honom allvar nu. Hur vi går vidare, för att han vill att ska skaffa mig pstav,. men det kostar för mycket för mig, och jag har inte råd med det. Nu tänkte att använda mina pillar först, och sen kanske ska skaffa det. Jag tänker på honom , jag saknar lite honom. ...det är nånting, mellan oss nu. Hoppas att mamma ska skicka pengar nu, annars ha ska ta med, när hon ska komma. Behöver pengar nu, när ska åka till London. Hon skickar inte till konto, som hon brukar göra nu varje månad.... Nu har kollat min besked, och är reserv överallt, men tappar inte hoppet än. För att ganska bra reserv, under plats 80 alla, inte illa, distans är jag reserv 6, chans att komma in nu där. Måste vänta tills 8 januari, då får veta sista .Känns ok i alla fall. Har ju chans kvar , att få komma in med reserv. Önskar just nu mest Uppsala, var reserv 70 tror jag där. Nu vet inte jag, om han ska komma. Han har inte svarat inget, men känner att han ska komma nu ikväll. Måste ju prata med honom nu. Han skulle komma, men han säger att han blivit lite förkyld nu. Han vill komma, men vill inte smitta mig . Så nu kommer han inte. Det är bättre, men måste prata med honom nu, om att ska börja med piller igen. Vet inte vad han kommer att svara nu. Saknar honom redan nu på riktigt, det ska vara så nu. När det har gått snart en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0