12.detsember

Snart måste väcka J, att lämna henne till skolan. Och det är tidigare än vanligt, för att måste vara vid teatern redan kl. 7.40. Att ta nycklarna. Jobbar då 2 dagar i teatern, lite lugnare, men tråkigare att jobba ensamma. Vet inte om ska jobba på hotell, men hoppas att ska göra det. Vill lämna J till M nu på söndag, att få vara med min kille. Han vill komma till mig på söndag, han blev sjuk igår, att han kom inte. Och jag fick inte prata att började igår med piller igen. Jag vill prata om det med honom. Han ville ju att ska skaffa p stav, men det kostar för mycket för mig. Jag tror för skolan, att jag kommer in nu vilken skola helst. Jag önskade ju på Uppsala mest just nu. Vem vet, vill inte ju börja distans, det blir jobbigare . Där är jag reserv 6, där kan komma in lättast. Men om jag kommer inte in , nån annan stans , då kommer börja distans. Och nu vill jag ge allt, med studierna. Jag måste tänka på framtiden, jag vill inte städa hela mitt liv. Väntar att mamma ska skicka pengar, men det kommer ingen. Om hon inte skickar, då har ingen pengar att med till London. För att nu kommer att betala direkt hyra och sen lånet. Har ju små räkningar, som måste betala också nu. Men måste ju köpa lite mer grejerna att ta med till London. Idag jobbade, och det var en jobbig dag. Snart kommer M att hämta J nu. Är trött, vill sova snart. J kom igen till mig, att kunde inte sova. Idag ringde bovärd, och ge tel. nr förra hyresgäst, som vill lämna kvar lite möbler, så nu tänkte ringa imorgon och höra , vad hon vill ha betald, och vad hon vill lämna kvar. Jag hoppas på soffa just nu. Det såg ut ganska fint, men om det är bäddsoffa. Tänker på honom nu så mycket. Chattade med honom lite, han är helt förkyld nu. Och han jobbar. Jag pratade om mina piller, att började ta de igen, att det p stav kostar tusen krona, han visste inte att det är så dyr. Jag sa, att jag har inte råd att skaffa det nu . Nu ikväll ska prata igen med honom. Nu fattar jag ingenting mer. Han bara kan inte godkänna min vänfråga på FB. Han sa, att han kan inte la mera vänner, men samtidigt jag såg att han hade la en till vän. Jag tror inte honom, jag litar inte på honom. Jag vet inte, varför han gör så mot mig. Kanske han vill inte , eller han är inte säker med mig. Vill veta vad han känner med mig nu. Vill att han visar sina känslorna. Saknar honom. Nu hoppas att vi kan tr'äffas på söndag. Vet inte om ska gå till middag på måndag. Vill ju gå, men kan inte kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0