13.detsember

Igår M berättade att han ska åka nu den 22. detsember, han skulle åkt nu på tisdag. Det betyder att då kan jag jobba även nästa helg om det behövs. Och då kan träffa min kille kanske innan vi båda ska iväg. Han ska åka bort också nu, och kommer tillbaka den 2. januari. Han skrev igår, att han saknar mig med. Och han skrev att han mår bättre. Bara 2 dagar kvar, då kan vi ses igen. Men tänkte fråga M nu, om J kan sova hos honom . Att får vara med honom då. Kanske ska bjuda honom middag , vet inte. Varje dag som går, tänker på honom mer o mer. Börjar bli kär i honom, är jag rädd nu. Men det är bra, att jag har hittat nu nån. Då är jag också gladare, och inte mer ledsen. Men man vet inte än, om det blir "vi". Men samtidigt tänker på M, och nu när ska åka kommer tänka ¨på honom. Vill tänka på min kille... Hemma efter jobbet. Är trött hela dagen. Inte så jobbig dag. Tänkte gå och köpa nya vinterskor, men fanns inte min storlek. Kanske hittar i London istället. Smsa med M nu, han frågade om ska jobba helgen, men ingen som ringer, då tolkar det att ska inte jobba. Men man vet inte. Han ville planera nåt, så är J med mig. Men på söndag ska ta henne till kyrkan, och sen ska lämna henne till Marie. De kan leka. Och frågade M , om J kan sova hos honom, han sa, att det är ok. Så nu kan börja tänka, hur ska jag göra med honom, han ville komma hit nu på söndag. Ska prata med honom ikväll eller imorgon. Imorgon han ska till personalfest med jobb. Saknar honom nu så mycket, Hur kommer det bli, när vi ses varandra igen, kommer vi krama direkt eller inte. Vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0