14.detsember

Jag har inte orkat tidigare att skriva här nu. Har kommit hem, J sover nu. Vi skrek på varandra igen, hon bara måste att blir arg .... Har träffat min kille idag. Lämnade J till min väninna. Åkte till honom. Vi mysa och kolla lite filmen. Jag vet inte vad ska göra med honom. Vill vara säkrare med honom, men kan inte. Jag vill ha hans mobilnr, men han sa sist att han gillar inte att prata i mobilen. Det känns lite konstigt, vet inte varför, men det är så. Jag vill ha mer kontakt med honom. Varje morgon vill vakna , att läsa hans meddelande, varje kväll läsa, att säger good natt, läsa puss o kram. Jag är inte säker med honom, hundra %. Det saknas det lilla extra. Tänkte nu vänta, tills han kommer att skicka nån meddelande. Det är nästan alltid jag, som skriver till honom. Och jag lånade tvåhundra krona till honom, han ska betala tillbaka den 25. Jag vet inte varför jag lånade, litade på honom bara. Men som jag har förstått, då är han lite försiktig med mig, han berättade , att han varit med en tjej 12 år tillsammans. Efter det han hade en annan tjej ca 4 månader. Jag vet inte än, om han är seriös med mig, det känns, att han är, men ibland bara tänker, om vi tänker samma. Jag börjar bli kär i honom, jag vet inte varför. Han är trevlig, snäll, han är annorlunda. Vi passar ganska bra ihop i sängen. Vi tycker om varandra, men det räcker inte. Vill ha mer. Måste ta det lugnt själv nu, han sa, att han letar efter annan bostad, att han vill bo ensamma, eller då kommer han att flytta till mig. Men sa, att det går inte så snabbt. Det visar bara tiden, hur det kommer bli. Just nu är det mycket, som måste tänka på. Nu är det nytt hem, som kommer först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0