15.detsember

Mina nerverna är helt förstörda nu, efter bråk med J. Som ville inte gå till kyrka idag. Jag hade klätt på mig, jag tvättade rent hennes tomteklänningen, styrkt halv timme, och sen säger hon, att hon vill inte gå...hur kunde hon göra så mot mig. Jag skickade sms till hennes pappa, att hon ville inte gå idag dit. Bara väntar , när han ska ringa. Så arg jag blev, att var tvungen att ta min sista cigarett, och rökte, och J såg mig, när rökte. Idag hon skulle gått till sin kompis efter kyrka, nu vill bara lämna henne, och vara själv utan henne. Tänkte gå först köpa några presenterna till hennes vänner i London. Då är det allt. Ska inte köpa mer presenterna, bara att betala räkningar, och vänta mammas pengar. Som kommer inte, att kommer att ta IGEN sms lån. Och hoppas komma in till skolan, att få studiemedel. Får ingen socialen denna månad nu. Och jag tänker på min kille, vet inte om han skickar själv nån meddelande. Vill vänta, att han ska göra det först. Just nu mår jätte dåligt, vet inte varför. Började chatta med annan kille redan. Det är fel, bara att chatta. Först han hade en bild, och nu har en annan bild. Snart ska till centrum, lämnar tillbaka en bok, och sen ska köpa nån present till J-s kompis. Vill bara komma hem, och gråta, vill vara ensamma. Måste städa , men orkar inte städa mer efter J, hela tiden alla grejerna är här och där. Imorse blev arg på henne och sa, att hon ska städa sitt rum, nu hon blockade lite grejerna , men hon vill inte städa själv nu. Ska lämna henne snart då kan vara lite lugn o ro. Äntligen, och vill inte prata med M idag eller annan dag, är så arg på honom också. Och hoppas att ska jobba imorgon, jag måste jobba, att få in pengar nu, annars är det kört. Det är mycket att tänka nu, att kan flytta lugn o ro. Vill slänga allt, och köpa allt nytt, men kan inte göra det nu. Tänkte ta kredit på Ikea, då kan köpa ny soffa, och kökbord också. Men fick ingen kredit... Jag vill bara gråta. Jag kollade igen hans sida, han ändrade sin profilbild, med henne, de är lyckliga. Och kollade hennes sida, hon skriver bara , hur lycklig är hon med honom....jag vill bara gråta. Jag tänker på honom, min Murat, jag vet inte varför. Vi kommer inte att träffas, aldrig, jag vill inte se honom mer, vill inte läsa hur lyckliga de är. Jag vill vara med nån, vill jag vara med Martin, jag vet inte, börjar igen att tänka på det. Jag är osäker med honom. Vill vänta att han ska skicka nån meddelande, vill veta om han vill ses mig mer efter igår. Jag vet inte. Kanske inte mer, jag har ingen aning. Jag vill ju ha nåt med honom, men just nu ser det ut , att det är bara sex. Jag kan inte glömma det, jag kan inte glömma andra, jag kan inte släppa Murat....måste göra det nu. Jag vill vara lycklig, jag vill känna nåt, jag vill bli älskad, det är jag inte med honom. Jag behöver mer känslorna...... Och nu är det slut. Nu det var sista droppen för mig. Jag kan inte mer lita på honom. Han var på HP, ändrade sin bild. Och var på FB, och hon hade lagt upp ca 7 nya vänner, och alla tjejerna. HAN TAR INTE MIG SERIÖST, och jag orkar inte mer. Nu det räcker. Skickade meddelande, att hoppas att du hade kul igår, och sen skrev bara HP. Han har inte läst det, vet inte om han kommer att läsa det, men nej, jag vill inte mer träffa honom. Jag som trodde, att han är seriöst med mig. Och nu, dumma jag, måste bli igen besviken. Han ville ha bara sex, han vill inte ha mer. Jag litar inte på honom mer. Nu 'är det slut, kommer att svara honom. Om han kommer att skriva nåt till mig såklart. Han är ju online på HP. Varför det måste hända med mig, han bara kom, och göra så mot mig. Jag gråter nu, och måste hämta J snart, och jag kommer bli arg på henne. Jag som började ta igen minipiller, för honom, och nu gör han såhär mot mig. Jag bara fattar inte varför.....jag förstår inte honom mer. .... Jag mår så dåligt nu, när hade pratat lite med honom. Han svarar inget tillbaka nu. och jag öppnade min badoo igen, och chatta med nya killarna, men kommer inte att träffas nån. Det vill jag inte nu. Pratade med en kille, som haft ganska bra kontakt. Och berättade om honom, och han säger oxå, att han är inte seriös, om han vill inte ge ut sitt nr. Han vill bara ha sex med mig. Om han är seriöst med mig, då skulle han ha kontakt med mig mer, skriva, att han tänker på mig, eller saknar mig, eller sådär. Men det gör han inte. Har väntat att han ska skriva mig, men det gör han inte nu. Jag tror att kan inte fortsätta med honom mer. Klockan är 10 nu, och han är online på HP, men kan inte svara på mina meddelande. Det låter lite konstigt nu. Ska sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0