16.detsember

Ny vecka har börjat, och det börjat inte så bra. Kunde inte sova inte alls, somnade med gråt, efter klockan 12 kanske. Jag bara tänkte på honom. Han öppnade inte alls mina meddelande igår, och nu skrev bara"godmorrn" och såklart han läser inte. Han fick nog igår nu. Igår han addade igen nya vänner. Börjar bli trött med honom, han är inte för mig. Jag tror att jag har haft rätt nu om honom, han bara säger att han är seriös med mig. Men det ser inte ut i mina ögonen. Jag vet inte vad ska göra med honom nu. Om han kommer svara eller inte. Han skulle skrivit redan igår, men det gjorde han inte. Nu måste han vara på jobbet. Jag började lita på honom, började tro på honom, att han är seriös med mig, och nu . Om han är seriöst med mig, kan han väl visa det , att han vill ha nån förhållande med mig. Det är nånting, som stör hos honom nåt. Jag vet inte vad det är bara. Vet inte om ska jobba idag. Väntar denna samtal bara. Lämnar J lite senare nu. Vet inte vad ska göra om jobbar inte idag. Hur ska klara nästa månaden då. Denna månaden kommer inte att ansöka socialen, för att jag har inkomst, som klarar mig. Hoppas att mammas pengar kommer idag. Vill betala bara mina räkningar, att betala hyra nu på en gång. Behöver pengar nu för London. Måste jag låna igen. Det ser ut såhär nu. Hoppas nu att kan börja plugga nu, jag är säker att kommer in till skolan, men vilken . Vet inte än, vill inte börja distans bara. Han svarade, och han är hemma idag. sjuk. Han vill knulla mig, han skrev såhär till mig, frågade om jag vill. Sa, att vill inte nu. Sen frågade om han kan åka på lördag istället, att då kan ses kanske på fredag. Han ska kolla det. Men jag vet inte vad ska göra. Jag har fått denna känsla, att jag får inte ut av honom det, som jag vill. Att han är inte seriös med mig. Jag bara känner så, jag vet inte. Och börjat chatta med andra redan. Och jag tänker nu mer o mer på honom, om ska fortsätta med honom eller inte. Men det känns, allt fel nu med honom, känner att han vill bara ha sex med mig. Jag vet inte, jag har ju en känsla, som säger, att han är inte seriös. Om han skulle vara det, skulle han visa mer sin intresse, men han gör det inte, och det är tecken för mig, att han vill inte ha mig, som sin tjej, flickvän. Jag vet inte, jag känner inte det, som skulle kallas för kärlek, Jag vet inte vad ska göra med honom. Nu vill bara vänta, när han kommer ta själv kontakt med mig, Tills det chattar med andra. .. Men nu börjar bli trött på honom. Skrev igen honom själv, om han kan svara om han kan åka tillbaka på lördag, för att ja är sugen att gå ut nu på fredag. Men såklart, han har inte läst den, redan 1, 5 timma. Vad är det med honom, han undviker mig själv nu ju. Det är ingen ide, att ha honom nån seriöst. Nu orkar inte jag heller med honom att leka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0