17. detsember

Nu känner mer och mer, att han är inte för mig, jag kommer inte bli lycklig med honom. Jag tror inte på honom. Igår han chatta lite, sen han skrev ju också "puss sov gott". Det räcker lite, men fortfarande har jag känsla, att han tar inte mig allvar. Jag vet inte, men känner så. Nu vet inte vad ska göra. Kanske ska ge honom nu sista chansen, innan vi ska åka iväg. Sista chansen att visa , att han är inte efter bara sex. Om vi kommer att ses nu. Måste lämna J snart, som lyssnar inte mig, att blir arg på henne igen. Och om jag jobbar inte, då ska till kontoret , lämnar nyckel. Jag vill inte träffa mer honom. Igår chatta lite med A, på FB. Han sa, att jag har alltid för bråttom, med att ha sex med killen. Skrev om honom, och fråga honom, vad han tycker. Men han svarade inget. Vet inte mer , vad ska göra. Nu är ju tillbaka på badoo, och killar är efter mig nu igen. Hittade en snygg kille, skrev honom, men han varit online för en vecka sen. Så han kommer inte att svara. Chatta med 2 killar nu, men nej, jag ka inte lita på nån just nu. Jag blir alltid besviken, jag är lyckligare ensamma. Bara 5 dagar, sen åker vi, om vi ska åka. Jag har blivit nu så lättirriterad med J. Varje dag vi bara bråkar nu, har inget att göra, att bli bättre. Jag orkar inte med henne snart, hon lyssnar inte, skriker på mig. Jag kan inte mer snart. Idag sa henne, att mamma vill dö idag. Jag vet, det är inte bra att prata , men vill visa, hur dåligt mamma mår, om han lyssnar inte. Men hon fortsätter , att vara såhär. Det kommer hela tiden nya killar, att chatta med mig, men jag orkar inte chatta med de. En kille var , som vill chatta med, men han har inte varit online nu under dagen. Kanske kan få träffa honom, men vill inte ju börja hoppas för mycket nu. Skickade sms till M, att ska jobba helgen, om han kan hämta J , och sen ska hämta på lördag efter jobb henne. Han sa, ok.Så nu har jag fredag kväll, och kanske på lördag också möjlighet att träffa nån. Såklart vet inte när ska jobba nu. De ha inte ringt mig nu. Ingen aning, kanske ingen jobb denna vecka nu. Tänker på honom ju nu mer o mer. Skrev honom nu, att han ska inte glömma betala tillbaka pengar. Vet inte, vad kommer han att svara. Jag vill inte träffa honom mer, tänker nu efter så mycket, att han tar inte seriöst mig, han bara säger så. Men om han är riktigt intresserad av mig, då kan han visa ut det, men det gör han inte. Vill inte mer honom, är värd nån bättre. Han skriver ingenting nu tillbaka. Har inte läst heller denna meddelande. Vet inte , hur han tänker nu. Chattat med några nya killar, men kan inte ta ingen seriöst. Vet inte, en trevlig kille är där nu, men han söker inget just nu. Ingen ide att fortsätta kanske, men han såg ut ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0