18.detsember

Kollade precis , när började skriva här min bloggen. Det var för 2 år sen, när skilde mig. Vad har hänt under denna tid.? Det har ju gått upp och ner med allt. Men ingen kärlek än. Har ju varit kär i några nu, men det har inte blivit så seriöst. Imorgon ska fylla N år. Tänkte skicka meddelande, och gratta honom bara, han kommer bara svara "tack" kanske, inget mer. Han vill inte ha mer kontakt med mig nu. För att blev sjuk, hade sex med nån annan efter honom. Vi är bara vänner ju. Men jag tänker fortfarande på honom, våra fina stunden tillsammans, hur vi hade det. Kommer inte glömma honom, han kommer finnas kvar i mitt hjärta .Han var min första efter M. Och nu har han inte alls öppnat min meddelande, min "kille". Han är glömt bort mig, såg att han hade ändat sin bild på FB. Han tar inte allvar mig nu, men vill ha tillbaka min pengar. Nu tänkte vänta några dagarna, och sen kommer skicka honom vanliga sms, jag kommer att hitta hans mobilnr, ingen problem. Vill jobba nu några dagarna, om bara kan. Vet inte, om de ska ringa eller inte. Men känns att det finns ingen jobb. Och nu måste jag låna pengar, för att mamma har inte skickat ingen pengar än. Väntar tills imorgon, då måste låna. Har ingen val. Nu imorgon har här visning, och senare ska till min nya lägenhet. Kolla, vad kommer de lämna kvar. Eller de vill sälja kanske. Jag måste börja tänka också, hur kommer jag kunna flytta. Hur kommer klara det. Tänkte ju flyttfirma, men det kostar en hel del. Nu kollade at hyra en liten lastbil, lättare, men behöver ju hjälp med bärning nu. Vill inte fråga M hjälp. Och nu det är slut med min kille, måste fixa själv att måla här innan ska flytta ut. Jag gillar inte det, det blir så jobbigt nu, att måla själv. Måste jag väcka J nu, sa att ska jobba idag, att hon vakna tidigare, men vill inte väcka henne. Hon kan vara i skolan efter frukosten. Det gick ganska bra imorse, när lämnade henne. Ingen bråk. Det känns ok. Nu är jag hemma, inget jobb idag heller. Har städat lite nu, men ska fixa senare på kvällen. Vet inte om ska jobba nu nån dag eller inte alls. Vill ju jobba. Imorrn är det första visningen nu kl, 13. Vet inte hur ska göra med pengar. Måste jag låna nu, har inget annat väg. Mamma betalar inte, och skickar inte heller, om hon kan skicka bara, kan sätta in till konto, då slipper att låna, och betala för extra. Men behöver ca tusen nu på en gång. Börjar bli orolig nu med flytt, hur kommer att klara med allt. Vill ju sälja nu lite grejerna eller sänka bort, vill inte ta allt med. Vill inte ha sängen, vill inte matbord, stolarna. Vill ha nya nu , i mitt nya hem, men det blir svårt att köpa nu på en gång. Och fick inget lån. Då måste köpa allt med kontakt. Han är borta nu, jag bryr inte mer om honom. Varför han måste göra mot mig, och mina pengar är också nu säkert borta. Ska smsa nu på fredag honom. Han kommer bli överaskad, om han kommer nu läsa mitt meddelande. Varför jag träffade honom, varför får man inte träffa nån trevlig kille, är trött på alla just nu, men jag fortsätter att leta, och på badoo. Det är lätt att hitta där, men alla vill ha ju en sak, och jag säger direkt till alla, att jag är inte intresserad av de. Hemma som vanligt, städat lite, rensat lite, packat lite. Väntar när J kommer. M skickade sms, att han kan hämta henne. Skönt. Vilken överaskning fick jag idag. G skicka meddelande, fråga om vi mår bra, hur är min ny lägenhet. Berättade att ska flytta i februari, att det är ganska fint. Och sen skrev han att han ska fira jul Visste inte att han ska fira jul, men såklart, han är ju med sin fru och sina barn tillsammans nu. Jag trodde inte, att han skriver mig mer. Men det var skönt, att få veta , att han bryr om mig lite i alla fall. Nu tänkte skriva honom, när är på vägen till London. Jag vet inte, hur kommer att klara mig nu. Hur mycket pengar kan ta med, vet inte, det kommer ta en hel del där. Vill ju köpa där själv, men ska försöka spara också. Tänkte kolla runt för hem kanske lite grejerna. Och lite kläderna kanske också. Och sen svarade han, frågade hur mår jag. Han var på jobbet, fick inte skriva mer. Och till sist fick redan nu svar, att ja har inte mer klamydia. Jag var så glad för det. Vill inte ha sex med nån just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0