19.detsember

Ledig som alla andra dagarna, kanske. Kanske jobb ska ringa , kanske inte, vet inte. Har varit ute lita, köpt klapparna klar nu. Men har ju ingen present till mig själv....men ska hitta nåt att packa. igår kom han började skriva igen, om allt är bra, och sen skriver han, att han saknar mig. Frågade, om det är så, han sa "aa", sen han skulle sova- sov gott, puss. Det var allt. Vi skulle ses nu imorgon, men jag vill inte träffa honom nu, vill träffa nu nån annan, men hittar ingen. Finns några killar, som har chattat, men de vill ha sex. Chattade med en kille, och sa direkt, att du har kommit till fel tjejen, att jag söker inget för bara sex. Sen han slutade skriva. Jag ser direkt folk igenom, om de vill ha sex. Jag har blivit bra för det nu. Och ingen pengar, så kommer jag låna , vill inte göra det. Men behöver det, att klara mig i London. Men hoppas, att får pengar av mamma , när han kommer. Sen betalar tillbaka. Och sen är allt pengar borta igen. ....och vet inte , hur ska klara mig sen. Ansöker socialen, OM jag kan inte börja plugga, hoppas på det just nu. Hoppas , att kan börja nu, sen är det på gång på riktigt. Ikväll ska gå kolla nytt hem, ska ta några bilderna också nu. J vill se. Imorgon ska M hämta henne, och sen ska hämta henne på lördag kväll. J somnar snart, surfar runt, flirtar med killar. Jag frågade honom, om han fått mitt konto nr. Han sa, att han har inte fått det. Nu skickade igen. Ska få se, om han kommer att skriva nåt mer nu eller inte. Bättre att han kommer inte fråga, om vi ska ses eller inte. Bättre att släppa honom, och gå vidare utan honom. Han visar ingen mer intresse att han vill ha mig som sin tjej. Behöver inte bara ibland höra av honom. Nej, tack . Jag som började släppa nån annan, började känna,att han var seriös, och nu....kan inte jag få träffa en trevlig kille nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0