20. detsember

Det är fredag, sitter vid data. Skrev ut mina biljetterna, fixat check -in tillbaka. J är i fritids, M ska hämta henne, att hon ska stanna hos honom nu tills imorgon kväll. Igår vi chatta, och han vill komma till mig ikväll, Han vill vara hela natten hos mig. Han säger, att jag gillar honom, och jag skrev om det, att jag vill se mer, att han kan visa, att han är intresserad av mig, att inte bara för sex. Sen han sa, att jag prata om sex mycket. Jag vet inte, vad han vill. Jag sa, att hade andra planer, att ska se om kan flytta de tills lördag. Nu är jag osäker , om vill träffa honom. Jag vet inte, kanske ska ge sista chansen nu, att prata ut allt, vad han vill. Jag vill ju vara mer säker med honom, om vi ska nån seriöst ihop. Det känns inte för mig just nu så. Måste tänka lite mer. Jag är OSÄKER med honom. Vill ju att det ska vara nåt, men jag litar inte på honom. Ska handla idag lite, måste köpa för London . Alla klapparna har fixat nu, bara vänta tills måndag. Köpte till j fina örhängena, hoppas hon kommer att gilla de nu. Nu ska fixa mina fina hår, ska färga utväxt. Nu tänkte , att ska ge den sista chansen att bevisa, att han vill ha seriöst förhållande med mig. Det kan vara sista gång vi ses. Vi ska få se, om han vågar att komma. Och fick låna bara tvåtusen, och ska ha bara under tusen i London nu. Hade ingen val....och mamma skickar ingen pengar. Han kommer ge , när hon ska komma då. Men kommer klara mig nu, hoppas jag. Det är inte långt, när hon kommer nu. Måste gå handla nu snart, ska ta ut nya triss också nu. kanske har jag tur. Nu kommer han. Han ska få nu sista chansen, nu ska jag få svar för allt, hoppas jag, om han vill ha bara sex. Om han kommer direkt att ha sex, då förstår jag direkt. Vi ska få se, vad kommer han göra. Finns andra redan ute, som vill träffa mig. Han får den sista chansen, och kanske han betalar tillbaka mina tvåhundra, men tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0