21.detsember

Tiden bara går. Året kommer vara slut, och jag är ensamma....... Han kom igår, vi hade sex. Och känns att det är fel, jag vet inte, men det är nånting, som är fel med honom. Jag kan inte ha med honom nån seriöst. Vi hade bara sex, sen kollade bara filmen, vi pratade inget, det är inga känslorna.....När han gick , då sa han att jag ska skicka meddelande, när är hemma igen, han pussade och kramade, och bara gick. DET ÄR BARA SEX, han är efter med mig. Nu har jag fått svar av honom. Jag har nån känsla, att det är inget mellan oss. Jag vet inte hur förklara, men det är så jobbigt. Vi är bara så olika. Vet inte hur eller när kan förklara honom, vad jag känner. Ibörjan känns det nånting mellan oss, men när tiden gick, kändes det mindre och mindre. Det känns just nu så tungt för mig, att gråter. Jag önskat mig så mycket att får träffa nån, att det kunde vara han. Och när jag chattar på nätet med nya personer, är det många som erkänner, att det vill ha bara sex. Och jag kommer inte hitta ingen på nätet, som kommer vara seriöst med mig. På måndag kommer vi åka, hoppas att kan gå vidare. Och tänker just nu på min M. Om allt skulle varit annorlunda, vi skulle träffats äntligen. Men han är med sin ex tillsammans......och jag är ensamma. Nu är det bara att hålla ögonen öppet, att kanske jag ser nån, eller nån ser mig ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0