22. detsember

Är söndag, och vill gå och sova nu snart. Är bara så trött. Varit idag i Arlanda. M åkte idag, men han ville att ska följa med, han hade för tunga bagage, att nu fick ta hem grejerna. Och imorgon åker vi. Känns bra, packar lite då och då. Vill inte ta för mycket nu. Det var en trevlig kille på badoo, och tog kontakt med honom själv, han låter trevlig . Nu skicka meddelande, ingen chatt, vet inte när han kommer. Han frågade om mig, nu skrev lite om mig. Men han bor för långt. Vem vet, om det kommer hända att vi kommer att ses. Vem vet. Han såg ut ganska ok. Inga mer Martin för mig nu. Men dumma jag skickade meddelande nu. Jag fick köra M-s bil hem, det var bara från stationen, men det var lite svårt att köra. Kan inte backa hans bilen, men det behövdes jag inte. Måste fixa mer grejerna nu, och jag fick min mens igen , igår började redan. Vet inte hur mycket det kommer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0