28.detsember

Äntligen är vi hemma igen, känner mig så trött. Kommer sova nu så skönt imorgon, hoppas jag. Måste handla mat imorgon, nästan allt är slut nu. Och har inte mycket pengar kvar nu. Jag vet inte, men började sakna så mycket min vän M idag, att fick inte träffa honom. Jag får inte mer tänka på honom, jag kan ju kolla hans FB sida, och den kvinna som hon är tillsammans är inte hans ex, det är nån ny....jag vet inte varför han ljög mig , jag bara fattar inte, jag bara förstår inte, varför han "lekte" med mig, att han ville träffa mig , att han ska komma till Sverige, med allt, jag bara fattar inte, varför han gjorde så mot mig, varför inte bara lämna mig, varför ville han vara vänner med mig. Jag förstår inte det mer. Vill hitta nån , vill inte mer vara ensamma, är så himla trött. Och kommer inte mer att träffa M heller. Jag vill inte mer, frågade nu, varför han inte skickat pengar, och han bara , att han är i huset nu. Nästa torsdag kommer mamma, jag vill inte att hon ska komma nu. Jag har inte råd , att ha henne nu här. Jag vet vi kommer igen bråka, vill inte bara se henne. hon förstår inte mig mer. Hon förstår inte, vad betyder "nej". Kommer jobba nu bara några dagar, när hon är här. Hon gör mig galen. Vill inte tänka på henne nu. Igår började chatta med en ny kille här. Han bor i London....han ser ut bra, trevlig, ville träffa mig, men hann inte. Vi bara chattar, men han vill ses, när kommer nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0