29.detsember

I natten fick sova bra, men somnade vid kl 12 tiden, chattade med några killar. Idag har städat lite nu, och fixa tvätten nu. Sen måste gå handla maten nu. Betalade räkningar, men en räkning kommer inte betala, för att har inte pengar kvar nu. Måste handla maten nu, inget annat kan jag inte. Snart kommer mamma, då har ingen maten hemma, hon ska hämta maten, och hoppas att får pengar på en gång, när hon kommer, sätta in på konto. Har en sms lån nu för 2300 krona, som måste betala på en gång nu. Måste ta socialen nästa månad nu, jobbade så lite nu i detsember. Om ca 10 dagar kommer jag får svar om skolan, om kan börja plugga igen. Jag hoppas nu på det. Behöver bättre inkomst nu. Jag är jätte arg på Martin, att han betalar inte de 200 krona nu tillbaka. Hur han tänker , jag fattar ingenting. Nu kommer inte mer att skriva honom, ingen mer svar, han är en idiot för mig. Vill inte mer träffa honom. .... Nu börjar nytt liv, när har flyttat. Nu har en ny kille i London, som kommer ha kontakt, men vet inte om vi kommer att ses, vet ingenting. Vill träffa honom kanske i skype. Han har gamla bilderna på badoo, frågade honom igår det. Vet inte hur han ser ut nu. Han låter snäll,trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0