30.detsember

Idag varit hemma hela dagen. Hämtade nyckel idag. J är i fritids, måste hämta henne snart. Posta ALFA-kassan papper. De vill att ska skicka kassakort, men de har inte skickat ingen kort, och mera papper att skicka. Hatar det nu. Chattat på badoo med killarna, 2 stycket fick nog, de säger att de är seriösa, men nu kom på att de är efter bara sex. En kille såg på FB. han sa att han är singel, men stod att han har ett förhållande, sen han sa, att det är gammal, sen sa att han har ett förhållande som är upp o ner. Slutade direkt med honom. Fattar inte varför , man ljuger där så mycket. Jag är seriös, inte andra. Jag orkar inte mer, alla är dumma för mig. Vill hitta bara en , vill inte mer att vara där. Hatar det mer o mer. Nu har bara denna London kille, men vill inte börja med vanliga sms, han sa att han har mobilen, men kan inte lada upp appar , han har en gammal mobilen. Fattar inte varför, börjar tänka , om han ljuger inte. Vet inte. Men igår han sa, att han kan ringa mig. men sa, att vi kan vänta , innan vi lämnar ut mobilnr. Vi bara chatta nu på badoo, som vi hade med M. Han kan jag inte glömma än. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0