3.detsember

Hann inte skriva igår, hade inte tid. Jobbar nu mycket o är lite uppdagen. Det kom en kille på HP, att chatta med mig, och nu har vi kik, några dagar. Han är så intresserad av mig. Han ser ut helt ok, men jag vet inte, om jag gör rätt, att kommer träffa honom nu på fredag. Jag vill ju hitta nån, men jag är just nu rädd, att kommer bli igen besviken, och jag kan inte glömma bort min M nu. Jag tänker på honom, när jag chattar med honom samtidigt. Och hur kommer det bli, när jag kommer träffa honom, jag är rädd, att det går åt helvete. Jag måste bara komma över honom, men nu känns, att det är som att vill träffa honom nu, att kan komma över honom. Och det kommer vara fel då. Jag vet inte vad ska göra, jag bara vet inte om jag kan klara det nu.... Och igår fick jag min samtal- VI SKA FLYTTA. Fick lägenhet, denna som såg sist nu. Det kommer bli bättre nu, när vi kan flytta. Och vi kommer att flytta redan i februari. Jag är så glad om det, att igår skrev till M först. Han var först som fick höra om det, och han var glad att jag fick ny lägenhet. Men jag saknar honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0