4.detsember

Jag vill bara gråta, jag ville inte träffa honom.... Jag var på FB, med min andra konto, då kan se ju min M konto. Och han har addat några nya vänner där.. och jag såg en tjej-kvinna med honom....hon såg inte så ung ut, såg ut som över 40 årig. Kunde det vara hans exfru? Jag vet inte. Men jag såg bilden som de var ganska nära...jag vet inte vad ska tänka nu. Jag vet inte varför har jag kvar känslorna, varför kan inte glömma bort honom, varför han gjorde så mot mig. Nu tänker på denna tjejen, tror inte att det var hans ex, som flyttade till honom nu. Han berättade, att han hade en förhållande med en gift kvinna, kanske det var hon nu. Kan inte glömma bort nu de. Nu tänkte fråga honom, om han har FB. Ska få se , vad han kommer att svara, men säkert han säger att han har inte, då vet jag att han ljuger...Han har bara blockerat bort mig, att jag kan inte hitta, eller då är det bara han som kan adda personer, inte andra. Måste gå jobba idag, och imorgon, och sen på fredag ska träffa honom, om jag vågar att träffa nu . Jag vet inte, kan ju träffa honom, men kommer inte stanna länge med honom. Bara en liten dejt, att börja, inte mer. Jag har tänkt hela dagen nu på M, kan inte komma över denna kvinna, att jag bara skickade meddelande honom, om han har kvar FB, men såklart att han svarar inget. För att han vill inte såra mig mer, att sen om han säger ja, att sen jag ser hans tjej, eller vem det nu är. Jag tänker bara på honom nu, jag vet inte varför, och vet inte hur kommer träffa denna nya kille, som är så intresserad av mig nu. Jag bara vet inte, han kan vara värd att träffas, men samtidigt blir det jätte jobbigt, om jag har kvar alla känslorna med M. ......jag saknar honom. Jag vill inte tänka mer på honom. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0