5.detsember

Jag är just nu så trött, att kommer sova snart . J kom inatten, kunde inte sova. Och kanske imorgon ska träffa denna kille, vet inte än säkert ju, men han är galen i mig just nu. Jag är ju osäker, vill ju hitta nån att bli kär i. Han kom helt plötsligt, och nu kommer vi att ses imorgon, kanske , kanske inte. Jag vet inte. Kan ju träffa honom, men har inga stora förhoppningar just nu. Jag blir ju alltid besviken, hela tiden, när jag träffar nån. Och jag kan inte komma över M just nu, tänker ju på honom, måste ju glömma bort nu honom. Jag får inte tänka mer på honom. Han har sin ex eller sin tjej-kvinna nu. Han bryr inte om mig mer , bara att vara vänner. Men varför han vill inte bli vän på FB. Han vill inte mer att såra mig. Det räcker för mig. Imorgon har mycket att göra, och sen kommer Botkyrkabyggen besikta lägenhet, vad det allt kommer kosta, en hel del, jag vet. Några tusen hoppas jag, vem vet. Vill inte tänka på det just nu. Nej, nu ska jag sova. Orkar inte mer vara vaken, har jobbat nu 4 dagar, och är ledig imorgon, och sen ska jobba på lördag 2 pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0