6.detsember

Snart kommer det första snö, väntar det som en liten barn. Idag ledig, men lite rensning hemma, lite städa. Är ju barnfritt nu. Och sen ska till dejten . Igår bestämde att vi ska ses kl. 16 i Gamla stan. Jag börjar bli lite säkrare att träffa honom, men kommer inte att hoppas för mycket nu. Om det klickar mellan oss, det klickar ,om inte då är det också ok. Det spelar inte så stor roll mer. Jag mår bra, utan att vara utan nån. Måste börja fixa J snart, lämnar henne till skolan . Nu är jag barnfritt. Har städat lite hemma, har fixat tvätten nu. Tar det lugnt. Ska baka lite nu , min saffranskransen. Och sen ska till dejten. Fattar inte , att kommer att träffa nån, men jag tänker inte nu så mycket på det. Man kan ju träffas, men hoppas inte ju så mycket nu, som gör alltid, när träffar nån. Och måste fixa nu hallen och J-s rum, annars måste betala ca 6000 krona, men det är inte så farligt nu. Han som besiktade sa, att vardagsrum har blivit fint. Jag är hemma, kollar på "Idol" , ska äta snart. Nu har det hänt....jag kan inte fatta, att det hände nu med mig. Jag har varit på dejten, och det gick bra. Vi promenerade lite i Gamla stan, sen en liten fika. Och han vill träffa mig mer, han tyckte att jag var vackert. Han såg ut bra, han var trevlig, snäll, han är snygg....Nu chattar med honom. Han säger nu, att han ville kyssa mig, och han ville ha mer. Och han vill träffa mig nu, på helgen också. Jag vet inte, hur. Eller när. Problem är att han är inneboende, och vill inte ju bjuda honom hit just nu, inte än. Jag sa, att vill ta det lugnt och sakta, vill inte skynda. Men han vill ha mer just nu direkt, det går för snabbt. Jag försökte, att inte skicka fel signaler, han tittade på mig, jag tittade på honom. Det är nånting mellan oss, just nu har börjat att smälta det lite mer. Att nån, som säger att jag är vackert, att nån som vill träffa mig mer, efter första dejten. Jag har alltid blivit besviken med alla, som träffar. Och nu kom nån helt plötsligt. Vet inte hur, hur ska det gå. Det kan bara tiden visa. Det blir svårt att börja dejta honom såhär. Jag har ju dotter, och vill inte än att bjuda hem honom. Inte nu. Och jag vill testa mig nu, innan vi kommer att ha sex. Jag vill känna honom lite mer. Men frågan är om han kommer att vänta på mig. Om vi kommer att ha sex, då kommer ju ha sex utan kondom, för att han är allergisk mot gummi. Och jag, som slutade med mina piller...måste börja om nu. Klockan är halv ett mitt i natten, måste vakna vid klockan 7 tiden. Chattat hela kvällen. Han är helt galen nu, han bara kan inte vänta, han är på vägen mot mig nu...ja, han kommer till mig nu. Jag vet inte, om jag gör rätt nu. Det kommer bli svårt , det blir svårt att ha sex med honom. Han kan inte använda kondom, men han vill prova . Och han frågade om tar p-piller. Jag kommer inte förlåta mig nu, om han är efter sex, som alla andra, eller han är seriös. Jag började att få känslorna nu, och nu är han på vägen hit. Jag måste vara helt säkert nu, att vi gör rätt med allt. varför han kommer hit annars nu. Jag önskar att det kommer hända på riktigt, att han är annorlunda, jag vet inte . Han kändes så för mig, men man vet inte ju. Bara 15 min kvar, han skicka meddelande nu. Jag vet inte, vad händer nu. Hur ska det bli, att ha sex med honom. Han säger att han vill ha mig på riktigt. Vill bara mysa med honom lite. Vill bara känna honom. Om det skulle hända på riktigt, att han vill inte ha bara sex, det får jag veta, när han har gått. Om han kommer att åka direkt, då är han efter bara sex, om han stannar, då han är nog inte efter bara sex. Vet inte. Vi träffades ju första gången idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0