7. detsember

Morgon. Snart ska till jobbet, men jag ä så trött. Sov inatten vid kl. 3 tiden. Han kom till mig, vi hade sex. Det känns ok, men är nu osäker, om han tar mig allvar. Jag vet inte än. Det får nu tiden visa, om han kommer att ta kontakt med mig. Jag vet inte varför jag lät honom komma. Jag började tycka om honom, men nu vi hade sex redan samma kväll, vet om gjorde rätt. Jag skulle viljat att vänta, men han ville inte vänta, nu börjar tänka, att han ville ha bara sex. Jag vet inte .... Är hemma just nu, och ska till jobbet snart igen. Försökte sova, när kom hem, men kunde inte så bra. Jag skickade meddelande idag, och han svarade, nu har chattat med honom lite, och det känns, att han ville inte ha bara sex....Han ville komma igen hit, han frågade inte, men han frågade om jag är trött. Men sa, att kunde inte sova så bra i morse, och nu också. Då sa, att ses i veckan. Det känns lite bättre, att han svarade. Då måste han väl vara seriös med mig. Men vill ta det lugnt bara. Vill inte skynda med honom nu. Ta bara en dag i taget. Snart igen till jobbet, och det är mörkt, kommer efter kl 22 kanske. Vet inte , hur länge ska städa nu, hoppas det är inte mycket nu. Frågade M pengar, att kan ladda slkort. Han ska skicka J- s pengar nu. Lättnad, för att mammas pengar har inte kommit fram nu. Hon skrev att hon vill komma nu hit, när flyttar, men kommer säga "nej". Jag har min hjälp, behöver inte henne just nu. Men kommer inte berätta nu, att har träffat nån, Då kommer hon fråga och fråga för mycket. Kommer inte berätta det nu direkt till alla, att har träffat en kille nu. Vill ju ta det lugnt med honom. Ska gå snart nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0