8.detsember

Det är söndags kväll, och jag är ensamma hemma. Nu har ätit, duschat och nu tar det lugnt bara. Vet inte, om ska jobba imorgon. Men tror att ska vara ledig nu imorgon. Och sen hoppas ju att kan jobba igen , helst 5 dagar . Det har blivit nu så, som det ser ut. Med min ny vän , eller ska säga nu min kille. Han vill att ska bli hans tjej. Jag frågade det direkt, och han svarade "ja". Så, han var inte efter bara sex, han vill ha allt med mig. Och jag börjar tycka mer och mer om honom nu. Och börjat tänka mer på honom. Det har hänt det, som hade önskat så länge, och nu det hände. Men det blir jobbigt, att vi kan inte ses så ofta , som vi vill nu. Han kan ses i veckan på kvällen, men det kan inte jag. Om vi kommer att ses, då kommer ses i helgen, om han ska inte åka iväg. Jag vill inte berätta nu till alla om honom, vill först vara mer säker med honom, att det är nåt med oss. Mamma skickade nu mejl, att hon vill komma hit nu, när flyttar. Har inte hunnit att svara, men jag behöver inte hennes hjälp nu. Vet inte, hur ska förklara henne, Det är redan jobbigt, när hon kommer, måste ta ledigt från jobb, att hämta henne igen, och sen när hon åker. Jag orkar inte med henne just nu. Just nu, kollade på FB. Hans sida, jag skickade vän förfrågan för några dagar sen. Han sa, att han kan inte la nya vänner. Att han ska fixa ny FB. Och nu kollade att han har lagt nya vänner i torsdags, men inte mig.....hur ska tolka det. Han är inte så seriös just nu för mig. Och kollade på HP. Han har ändrat sin profilbilden där. Samma bild som han skickade, när vi träffades. Vad jag måste tänka nu om honom. Nu kan inte ta honom så allvar. En till sak, jag lämnade ut mitt nr, att han kan ha det, han kan smsa, och lämna sin mobil. nr också. Men han gör ingenting med det. Nu kan inte ta allvar honom. Nej, inte nu. Nu kan inte lita på honom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0