9.detsember

Måndag, är ledig, och nu passar på att fixa hemma. Har la upp några annonsen nu idag. Hoppas får bort sakerna lite nu. Måste göra det nu. Jag vet inte , vad ska göra med honom nu. Igår var han på bio, med sin vän. Länge länge var han borta,. att svara nåt till mig. Och jag tänker inte skicka meddelande idag, väntar att han skriver själv nu, om han nu är intresserad av mig. Just nu känner, att han är inte mer intresserad av mig. Det är jag, som skickar först meddelande. Nu vill se, om han skriver till mig. Om han inte gör det, då har jag ingenting mer att göra med honom. Nej, tack. Ska iväg snart, måste handla lite. Nu är hemma, handlat lite. Och när var på väg, han skrev till mig. Min kille Martin...Frågade om jag jobbar. Chatta lite, och han vill att vi går och testa tillsammans sjukdomar, och att han vill att ska börja använda p-stav...det är sant, han är seriös med mig då.... Vi ska prata sen om det nu. Jag tänkte, att han vill inte mer träffa mig, att han visar ingen intresse och nu...Jag har börjat lugna ner lite nu, att det börjar nu mellan oss att hända nåt. Sen ska hämta J snart. Hemma, ska natta snart J . Började chatta med honom igen, och han är galen i mig. Jag vet inte vad ska göra med honom. Börjar tänka igen, att han vill ha bara sex, vet inte, han är kåt igen, när han tänker på mig. Nu frågade, vad han gör på HP. Men han svarar inte. Jag sa, att kommer om ca halv timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0