10. februari

Skickade till G meddelande, önskade bara "lycka till". Han har inte varit online länge länge, över tretton timmar. Och idag kommer att boka biljetterna till Borlänge, nu vill träffa honom , och nu kommer det hända ju på riktigt , äntligen. Tänket på N, igår fick han mitt svar, att jag kan inte träffa honom mer sådär. Han tänker efter själv, och tror att han ska inte mer kontaktar mig. Det funkar inte med mig, hitta nån annan, om du behöver nån för sex. Jag vill ju vara tillsammans med honom, men han sa , han vill vara fri man, han kan inte ha nån föhållande, han är själv problem. Nu kan jag gå vidare, utan att tänka på honom. Och det gör inte just mycket ont mer. När han ta bussen, sa att jag finns här, jag finns i hans hjärtan...Igår vi skicka meddelande lite, när han var på väg. Han skicka ,. när han var i Märsta. Sen önskade båda"godnatt". Jag vet att han är besviken kanske nu, att sa att jag kan inte träffa honom sådär. Ingen tjej, som vill träffa nån att ha bara sex. Och han säger, att han vill inte träffa nån annan. Idag ska M vara ledig, då ska han ta J. Då är jag barnfri. Lite tid för mig själv. Och ingen mer HP, ingen mer kontakt med A, hoppas att han har inte kvar mitt nr bara. Jag har inte fått ingen schema, vet inte om ska jobba på hotell eller inte. Hoppas få snart veta. Vill inte sitta hemma , och vänta när de ska ringa. Vill inte springa hela tiden. Klockan är två på dagen , G har inte varit online. Det är nånting fel, om han loggar inte in. Varför?Har han träffat nån nu? Vet inte. Igår hade ju ingen kontakt med honom. Nu han ska ha match, och han läste inte mitt meddelande. Det är konstigt att han har inte varit online nu så länge. Det måste vara fel nåt. Började tänka på N , IGEN. Varför`? Nu är det slut med honom på riktigt. Han berättade om hans ex, att om de sms, hans ex hade skickat de meddelande, hon hade raderat mitt nr, skype blockerat. N hade berättat om mig, att han har ingen kontakt med mig, men hon trodde inte. Men igår det var skönt att fick prata med honom, jag har känslorna kvar, men jag kan inte träffa honom mer. Han vet själv, han sa att han vet hur jag tänker, tror inte att han kommer mer att kontakta mig. Om allt bara kunde vara annorlunda, om vi skulle blivit tillsammans, men han kan inte, han känner sig själv, att han kan inte ha ingen förhållande. Nu går jag vidare, och träffar min ny kompis. Kanske det kommer hända med honom nu. , hoppas jag. Vet inte, äntligen får träffa honom nu. Bara en vecka kvar. Klockan är över nio, och G svarade"Tack", och det var vid sex tiden, nu halv nio var han igen, svarade, och nu försvann igen. Tror att han är inte hemma. Och kanske kommer inte mer in. Men han sa"tack", så han är kvar. Men nu ska satsa på David. Hoppas hoppas, men får inte hoppas för mycket. Tiden går snabbt.Bara fem dagar kvar, tills kommer att träffa honom. Och vet inte om ska jobba på hotell denna vecka eller inte. Men känns, att inte. Men kommer att jobba nu i teatren två dagar, och nästa månaden betalar de alla de timmarna, när inte jobbar. Men jag har så mycket skulder, måste få in pengar, att betala av. Räknade ju, det är redan ca tjugo tusen förs smslån. Jag fattar inte att låter att gå det allt så långt. Vill bli av med de, då kan börja andas lite ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0