11. februari

Klockan är halv nio, har tvättstuga kvar. Det var lite stressig dag. Jobbet ringde, fick jobba nu sex timmar, slutade klockan fem. Kom hem, började tvättstuga. M var ledig, då fick han hämta J idag. Han handla för mig oxå lite. J sov vid 8. jag ska oxå sova snart. Chatta lite med G, han kommer in skriver nåt, sen är han ut igen, sen kommer in, sen igen ut. Frågade att han är inte ofta här mer, han svarade att det har varit mycket nåt, men sa inget mer.Och frågade inte mer. Vill inte fråga för mycket. Snart ska träffa D, det ska bli spännande. Men har börjat att tänka på N igen, saknar honom, men nu är det helt slut mellan oss, eller han vill ha mig, men jag vill ha mer av honom, men han kan inte ge mer. Vill inte vara ensamma. Men det känns ok, att inte ha nåt, spelar inte s¨å stor roll för mig, att hitta nu snabbt nån. Frågade G, om han ska vara ensamma, han svarade att ja, varför inte. Nu svarade att -jag med, att viktigare dag är när man träffar sin kärlek, och han svarade att, det är sant. Snart han går ut igen, jag vet. Tänkte berätta redan nu, att kommer att lämna honom lite lugn o ro, att ska få barnvakt en vecka. Kanske han kommer att passa på, att fråga mig, om vi ska träffas. Men tror inte.Vi ska få se, vad han kommer att svara .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0