12.februari

Tisdag idag, hemma, ingen samtal. Hoppas bara att måste inte jobba nu på torsdag. Lämnade J tills skolan. Kom hem, betalade tv, högskoleprovet, med lån såklart. Ska betala , när får lön. Måste börja räkna igen pengar. Kanske ska få lite pengar av mamma. G försvann igår , som vanligt, och kommer inte in .Men det gör inget. Fick igår chatta lite,och berätta oxå, att kommer inte vara så aktiv nu efter 14.02. Han sa, ok. Och snart ska få träffa D.Men ska kolla upp nu allt om, om jag måste ta in mig till hotell.Man vet aldrig, vad kommer ju hända.Men litar på honom, att allt går bra. Om lördag kan komma snabbare. Hur är han på riktigt, han är så söt, när såg ju på skype. Det går säkert bra, jag vet. Måste gå biblioteket idag, skriva ut biljetterna. Sen måste köpa nåt mer till J ju. Sitter hemma, vilade lite, handlat lite,nu ska plugga lite. G kommer inte online, men det gör inget. Jag vet att han kommer senare, men han har träning, ska inte skicka nån nytt meddelande. Hoppas att imorrn han har lite tid för mig. Jag tänker tänker på N. Vad ska göra, jag börjar sakna honom så mycket nu, jag vet inte varför. Jag vill ju komma över honom, men hur. Det är helt slut nu, men vi kan vara bara vänner, ingen mer. Men tror inte att han vill det. Det är bra, om vi kan hålla kontakt ju. Bara som vänner. Nu började lite chatta med D, han svarar, men inte på en gång. Kollade ju hotell, sa till honom oxå, han frågade direkt, om ska bo på hotel, svarade, att ja, i din hotel.Men man måste vara beredd för allt ju. Men om kommer tr'äffa D, måste glömma N direkt ju. Jag vet inte, varför alla känslorna kom tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0