13. februari

Vad ska man hitta idag, att göra.? Jag ska städa lite hemma, imorrn kommer mamma på besök. Sen ska tvätta mina hår, sen ska läsa lite, sen plugga lite. Sen ingen att göra. Chatta lite med G igår, men han försvann igen, och läste inte mitt sista meddelande. Men han har börjat att svara på mina sista meddelande iallafall. Men han kommer online senare, ikväll, kanske efter klockan 6. Han loggar inte in nu. Tror att han använder inte mer mobilen, annars han logga in ofta. Vet inte. Oxå chatta lite mer D nu, tror att han väntar oxå på mig. Bara 3 dagar kvar, sen vi ska träffas,hur kommer det bli, att träffa honom. Hoppas det blir bra. Ingen mer A, ska inte logga in HP. Kanske han skicka nån meddelande. Snart ska hämta J. Har läst lite, städat, pluggat. Imorrn kommer mamma. Jag ville inte att hon ska komma. Hon kommer fråga igen om mina killar. Jag har ingen ju, och kommer inte prata om de. Jag börjar sakna N, jag kan inte fatta varför. Har jag kvar alla könslorna. När han var här, två dagar kunde vara ok, och nu börjar sakna igen honom. Jag vet inte varför,han kom till mig ju tillbaka, men det räcker inte för mig. Jag vill ha mer av honom, men får inte. Varför gör det ont , och det känns att nu börjar det riktig smärta komma fram. Att inte få honom hundra %, bara en liten del. Jag skickade FB ( jag öppnade igen) vänförfrågar, men han accepterar inte det. Tänkte skicka viber meddelande. Men tror inte att han kommer att svara nåt. Det gör ont så mycket, när ser honom på bilden. Jag tänkte att har kommit över nu, eller att nu, när han har sagt vad han vill , men det känns inte att kommer att släppa honom så lätt.Varför börjar sakna honom igen. Varför? G var online vid klockan 12,trodde inte när såg. Men han läste inte mitt meddelande. Men vill inte skicka nytt meddelande . Nu väntar D meddelande. Han är aktiv idag, eller ja, imorse han var online. Nu väntar att han ska svara nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0