15. ferbruari

Klockan är snart fyra. För sju år sen kom äntligen min lilla prinsessa ut i min mage. Kommer ihåg den dagen, nu är hon blivit stor. Vi firade henne, med tårta och presenterna. Nu är mamma här, då kan surfa lite, men inte just mycket. Eller att vara MP online. Kollade G. Han var offline , en dag. Frågade hur gick matchen igår, och nu han läste, och han svarade inte, och tror inte att han ska svara. Jag vet inte, det måste vara nåt med honom. Att han är inte ofta där. Kankse han har hittat nån.Men ska inte fråga ju direkt. Men han vet att jag är inte ofta där. Och imorrn ska träffa D. Frågade igår, vad ska han göra med mig. Och han svrade- om du skulle kommit tidigre, då skulle lagat mat tillsammans, sen tittat nån filmen.Men nu kommer du sent, sen kan vi väl sitta och prata, eller ta ett glas vin. Jag har ingen aning, vad ska göra med honom, men börjar hoppas lite extra redan nu med honom. Kollar hans bilderna hela tiden nu.FB. Ska skriva upp hans adress, och hans nr. Om ..han kommer inte...Samtidigt tänker ju på N, vad kommer hända med honom, vet inte. Det är slut ju mellan oss, jag måste gå vidare. Hitta nån, att bli kär, som jag hade önskat mig, att inte vara ensamma. Imorrn ska jobba, ska börja klockan 8, och sen ska komma hem, ducha, äta, sen ska fixa mig snygg, och sen ska åka till honom. Det kommer bli spännande, att få träffa honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0