16.februari

Det är lördag, ska till jobbet snart. Ska börja klockan 8, sen kommer vara klar klockan 12, sen kan åka hem, att fixa mig. Ikväll kommer jag träffa D, äntligen. Han väntar mig. Igår han var ute , om jobb, kom klockan ett i natten. Skrev att hoppas du kommer inte glömma bort mig. Han svarade -nej, jag ska inte glömma bort dig. Vad kommer hända, när vi träffar, kommer det hända nåt mellan oss, eller inte. Men försköker ju inte hoppas för mycket. Men det gör jag, jag tänker på honom, lite. Men hoppas , det går bra. G har inte varit online, andra kvällen irad. Tror , att han är inte där, att jag är inte där , ofta. Men vet inte säkert ju. Men han svarade inte, hur det gick med match. Men ska skriva honom, när mamma ska åka. Kanske han svarar då. J är vaken, jag berättade henne, att ska åka till en kompis, hon är ok, men hon skrattar lite, när säger, att mamma ska krama honom, kanske. Hemma efter jobb. Kom redan klockan tolv. Inte så mycket jobb idag. Jag skulle jobbat på hotell, men min snäll kompis hjälpte mig, att fick jobba i teatern. Nu har börjat att packa lite, duschat klar, tvättat hår, snart ska börja klä på. Stängde av mobilen, kanske jobb ska ringa, att ska jobba imorrn. Vet inte ju. Ska öppna när är centralen. Jag börjar bli lite nervös, nu snart ska åka ju. Hur kommer det bli, så många tankar snurrar in huvudet. Hur kommer han vara, hur han kommer att se mig. Jag bara hoppas, att det går bra, och inte hoppas så mycket . Jag sa till J att ska ringa, när är framme. Om två timmar ska gå hemifrån. J är ute med mormor. Ska äta lite hemma, och sen innan ska ta tåg, ska äta, och sen ska äta på tåg. Behöver köpa energidricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0