17. februari

Ligger i sängen, och vill bara gråta just nu. Trött är jag, ska jobba imorrn. igår hade dejt, och jag hoppades för mycket. Det gick bra, ok. Men fick inte denna känsla , att skulle blivit kär. Han visade ganska snabbt, vad han ville, men han fick inte i början. Sen på morgonen gav upp.Han var trevlig, snäll. Men han är för kort för mig, för smal. Han körde mig till bussen, frågade om han skulle vilja träffa mig mer. Han svarade, att absolut, men vi ska få ,hur ska få ihop , med dotter och allt. Kom hem, skrev till honom. Och sen läste hans ny annonsen, om nån vill dejta honom, att hon ska vara söt och snäll. Jag var överaskad, att det fick så snabbt. Skickade, att det var trevligt att träffas, att lycka till, att jag var inte söt och snäll. Han har inte läst det.Nu läste han, och svarade att jag är söt och snäll, men raderade direkt hans alla meddelande. Men känner mig lite besviken samtidigt. Varför säga saker, om man menar inte allvarligt. Men kanske det var bättre för båda två. Nu kan ju gå vidare. Jag vill ju träffa G, men han är inte ofta där, och han bara läser mina meddelande. Han vet ju att kan inte så lätt att skriva. Att snart ska mamma ska åka, kanske sen han börjar svara nåt. Men hur svårt kan det vara, att svara nåt, eller han är blivit trött om mig. Kommer det hända med mig, att allt försvinner på en gång. Varför , jag förstår inte. Och nu började skriva till A , igen. Jag känner efter idag,efter igår, jätte dåligt. Nu börja bli lite trött med allt. Nu ska få se, om G kommer att svara eller inte. Han brukade vara ofta där, men nu kan hända att han är borta hela dagen. Nu imorse var han online, och läste mitt meddelande, men ingen svar. Kanske han svarar senare nåt, eller inte, men kan inte ju försätta, om han svarar ingen mer. Jag har hoppas nu på honom, och nu vill han försvinna, kanske. Klockan är sju, nu måste hans match vara ju slut. Bara 2 dagar, sen åker mamma hem,sen är jag själv igen. Och måste börja tänka på J-s kalas, på söndag. Orkar jag fixa allt, om jag mår inte bra. Och börjar tänka på N igen. Saknar honom, men han vill inte ingen förhållande. Men det var bra, att han berätta , hur det är mellan oss. Nu är jag hemma, helt slut med allt. Jag har chattat med A, ska träffa honom kanske idag. Jag ska ge en till chans, få se vad han vill. Bråkade med mamma nu, hon började fråga , hur är min ekonomi, sa att jag vill inte prata om det. Hon sa, nej, att berätta. Nu gick hon ut, vet inte när hon ska komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0