18.februari

Hemma, J är ute med mormor. Jag mår jätte jätte dåligt. Mamma började fråga, hur jag har med pengar. Jag sa, att inte ok, att vill inte prata om det. Bråk bråk bråk. Sen var m här, hon hade gråtit. Han frågade, vad hände, sen berättade, hur jag mår med allt. Sen sa, att han kan ta J, du kan ta a-kassa, hitta annan jobb, bla bla bla. Jag sa att inte nu, efter midsommar ska bli arbetslös, sen får mer pengar. Och att få nästa månad extra pengar. Det är känslig för mig, att berätta, att mår dåligt, att måste räkna varje krona. Jag hatar mitt liv så mycket för det. Nu måste fixa J-s kalas, tur att hon bjuder nu bara fyra tjejer. Ska skicka meddelande senare till deras mammorna. Och jag känner som jag är en "hora", nu. Träffade A idag, vi sitta i bilen, bara kyssa, lite hångla, han ville ha mer, men sa, nej, jag kan inte i bilen mer. Han sa, att ok. Frågade honom med, om han vill träffa mig, han sa ja, men tror inte det heller. Jag kan inte träffa mer killar bara såhär, att ha sex. Jag vill träffa nån seriös kille, men hur ska man hitta honom. Jag skulle vilja träffa just nu bara en kille, ha är ju G. Men han är just nu en stor frågatecke. Jag skickar meddelande, han svarar inget. Han var inte så ofta nu inne i MP, när sa att jag ska inte vara här. Hoppas att det är bara för mig. Igår skickade meddelande, han läste. Idag skickade- hej , hur mår du. Han läste det nu ca halv två, han har varit inne nu två gången idag. Men kommer han att svara nu, eller bara lämnar mina meddelande. Jag vet inte vad kommer hända, med honom. Jag lämnade idag ju megafon inlägg, att om det finns nån snäll kille för mig. Nu har jag haft många besökare, fått ca 4 meddelande, men svarar inte. Vill inte ju. Vil bara kontakt med G. Han vet att fem dagar har gått, att nu är ensamma med dotter igen. Jag tänkte, att kanske han ska passa på att träffa mig, när mamma är här. Men nej, jag tror lite att han är rädd att träffa mig, jag vet inte men jag känner så. Om han har träffat nån annan, då skulle han inte varit kvar här ju. Ska få se , om han svarar idag . Han är ledig från träning idag. Ska börja grädda pannkakor nu. Nu igen sitter vid data. Han var online, inte svara igen, Men ser ut att han börjar bli aktiv igen nu. Nu började chatta med D, det känns ok, att få prata, att veta, hur vi tänker. Vem vet, kanske det kommer hända nån. Han sa ,nu, att han skulle vilja träffa mig mer, men om jag hittar nån bor närmare, det är ingen problem för honom. Jag vill träffa G, men han , vet inte ju om han har glömt bort mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0