19.februari

Hemma, ingen samtal. Tror inte att de kommer att ringa, hoppas jag. För att mamma ska åka hem ikväll. J är hemma från skolan. Igår skickade sms för kalas, det ska bli bara 5 tjejer. Inte så farligt. Nu måste börja planera med maten och allt annat. Och det kostar allt. Imorrn ska gå och köpa , vad kan. Men måste skriva upp allt, och räkna ut vad det allt kostar. Jag vet inte vad ska göra G. Han kom inte mer online igår. Det måste vara nåt, att han svarar inte, vill veta varför. Men ha läser ju mina meddelande. Han skulle radera de direkt ju. Nu tänkte att skriva, vad jag vill, om han har nån intresse kvar eller inte. Jag vill ju veta, men känner så konstigt, att han kommer inte svara mer, att han har träffat redan nån. Men vet inte när ska skriva honom. Ikväll han har träning, säkert att han ska komma online mitt på dagen. Igår var han tre gånger online, utan att svara nåt. Det visar ,som han vill inte ha mer kontakt. Jag bara skriver, frågar, och han svarar inte. Tidigare han svarade alltid. Kanske ska skriva redan idag. Han vet att jag vill träffa honom, men han, vet inte mer hur han tänker. Jag har hoppats så mycket på honom, att få träffa honom ju. Ibörjan han låt lite mer att intresserad av mig, men nu, när han inte svarar, känns, att han är trött om mig redan. Jag vet inte. Nej, tänker skriva redan idag, att han kan läsa och tänka, men kommer inte att vänta att han ska svara. D måste också glömma bort, han är inte så mycket intresserad av mig, inte jag heller ju, men vi har kvar kontakt. Man vet inte, kanske det blir nån , han vill ju träffa mig, men samtidigt när han skrev att , ingen problem, om jag träffar nån annan som bor närmare. Det betyder ju, att han är inte intresserad av mig så mycket. Vi ska få se, hur kommer det att vara. Nu ska skriva till G, kanske sista gången. ...Nu har jag skrivit honom klar-hej. har du hunnit glömma bort mig, du svarar inte mer. Nu är mina barnfria dagar slut. om du har kvar intresse (jag har) att träffa mig, när det passar för dig såklart, hör av dig. ha en bra dag, hoppas vi hörs...Såhär skrev jag. Men som jag sa, jag kommer inte att vänta att han ska svara nu. Eller jag vet inte när han ska läsa mitt meddelande. Nu måste gå tvättstuga. Klockan är snart tolv, skrev mitt meddelande vidklockan nio, och har inte varit inne i MP efter det. Jag vill inte logga in , och kolla hela tiden, om han (G) har läst mitt meddelande. Jag vill just hålla bort lite. Om han läser detta ,meddelande .då ser han också när jag var online sist. då fattar han att jag kollar in hela tiden.jag ser ju i mejl,om nån har kollat mig eller skrivit meddelande. Det gör ont , om han läser det, och svarar inte. Eller han loggar inte in , inte alls. Klockan är över tre, och han har inte loggat in. Nu är hemma igen. M var ledig, och tog J med, så är ensamma ,utan henne. Det känns bra, att vara själv, men mår dåligt. G har inte loggat in, kommer han att logga in eller inte, har ingen aning just nu. Just nu måste han ha träning. Om han loggar in, då kommer han kanske efter klockan åtta. Men men, han har varit offline redan hela dagen, varför han är inte mer så aktiv. Och han kommer att logga in, kommer han läsa mitt meddelande, och kanske han börjar tänka lite, att förstå, att jag är intresserad av honom. Orkar inte tänka mer på honom. Om han svarar inte, då ok, han är inte intresserad av mig mer. Då måste ju släppa honom. Men han känns annorlunda för mig, att han ville inte träffa direkt mig ju, som att han var inte redo, att träffa. Nu har jag sagt mitt. Chattade med en andra här idag, men han är inte svensk, han är italienare, och sa att han är lång och stor, och har stor k...Tror inte att nån ide , att börja chatta med honom. Varför det måste hända med mig, nu känner mig ju så besviken, med allt, att kommer sakna min N, han är det bästa som jag har haft. Jag började chatta med A med, och han svarade , att han vill träffa mig mer. Men nu sista meddelande, han svarade inget. Han var ju ok, men han var snabb att kyssa mig. Jag vill träffa nån, som tänker inte först på sex, fattar inte varför män tänker på det först. Jag förstår att det är viktig, när man har en förhållande. Just nu vill bara min N tillbaka, men han kommer inte , han vill inte ha nån seriös förhållande. Nu har jag börjat chatta med ny kille på HP, får ser hur går det med honom. Men han bor i Göteborg. Men man kan ju prova att , kanske man hittar nån i annan stad ju. Snart ska gå ut. Snart ska skicka mamma till hamnen, äntligen. Det har varit jobbigt sista dagarna, med allt. Att min dejt gick inte så bra.Att jag hoppades ju att träffa G med, men det gick inte. Att det kan vara slut, att chatta med honom. Jag vill inte kolla där, att han har läst, att han svarar inget. Men när han har läst, sen han ser att jag vill träffa honom, men frågan är om han vill. Ska fixa maten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0