1.februari

Snart ska hämta redan J. Har varit personalmöte , och nu kommer att jobba sex timmar, att den andra tjej hjälper bara 1,5 timmar, och sen är jag ensamma. Lite jobbigt kommer det bli, men om det kommer jobb på hotel, då kommer att lämna denna jobb direkt. Det kan hända, att efter 15,. februari får jobba på hotell, kanske. Vet inte säkert. Och börjar ju planera redan nu, när ska åka till Borlänge. Jag vet inte, när kommer mamma nu, om hon kommer tidigare, kanske redan nästa vecka kan åka dit. Det skulle passa bättre, för att om ska gå 16, februari, kommer ju åka efter jobbet. Då kommer ju vara där klockan 8. Jag har ingen aning, bara om mamma ska svara, när han ska komma. Vet inte när ska hon komma. Men hoppas att hon ska svara nu. Ska skicka meddelande kanske. Jag vet inte ,om ska träffa G,han sa ju att när tävlingen är slut, kan han träffa mig, och räknar att det kan vara slut nu i februari, kanske kommer att träffa honom med. Jag vet inte. Jag vill inte störa honom nu varje dag ju. Men snart kommer ju skicka säkert ny meddelande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0