2. februari

Lördag är här. Jobbade idag, men bara tre timmar.Skulle jobbat sex timmar, men klarade snabbt mitt jobb. Sitter hemma med J. Igår chatta med G, det gick bra, men sen han försvann. Och nu har skickat två meddelande, men han svarar inget. Igår prata lite känslig ämne.Har ingen aning, kanske det är slut mellan oss nu, om han inte svarar mer. Vet inte. Och igår ringde mamma. Hon ska komma den 14 februari, och stanna ca 5-6 dagar. Och det skulle passa för mig, att åka till Borlänge. Skickade meddelande till honom, han svarade, att det är långt kvar dit, att vi kan höras , när det närmar sig. Och han frågade , om jag har webcam? Fyn , nu vill han se mig, på riktigt. Jag har ingen aning, vad kommer hända nu, när mamma kommer,om kommer inte träffa honom nu. Men varför vill han se mig nu på webcam. Vi ska få se, vad kommer han svara nu. Han sa, att han ska titta lite fotboll nu. Klockan är snart åtta, och han svarade idag. Nu han var lite mer aktiv. Han ska till lag fest nu, jag sa att han ska inte festa så mycket. han svarade, att det är lugnt. Tänkte att han vill inte ha mer kontakt mer, om igår. Men han är ok nu.Önskade "lycka till", han sa "tack". Så jag har chans kvar, att få träffa honom. Men nu andra kille. Han svarade med, att vi kan höras närmare, det är långt kvar tills 16 februari,sen frågade han om jag har webcam. Och nu skrev , att han ska lämna MP, att jag kan mejla honom i stället. Jag frågade, om han har skype, om inte vill chatta där, kan ju mejla varandra. Men han har inte svarat än. Jag är osäker, vad kommer hända med båda nu. Vem vill träffa mest. Jag vill ju träffa G. Men samtidigt vill träffa ju honom med. Ska få ta det , som kommer bli. Vem kommer bli först, som ska träffa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0