20. februari

Onsdag har kommit. Fick sovmorgon, men sov inte så bra som vanligt. J var hos pappa. Idag ska städa hemma, sen ska handla lite grejerna (mat) för j-s kalas. Mår dåligt. Saknar nu N på riktigt, och kan inte komma över honom igen. Jag vill vara bara med honom, men jag kan inte. För att nu är G borta, han var inte alls online igår, och tror inte att han ska komma dit igen. Började tänka nu en sak. Han har varit alltid på kvällen online, men nu ca två vecka ser inte honom där. Och när frågade att han är inte ofta här, svarade han , att han mår bra , att det händer mycket på senaste( att han är inte så ofta här). Och nu tror att vet vad kan vara anledning. Han har en tjej redan tidigare. Och de bor ihop. Jag vet inte, men känner så. Han har sista vecka varit senast online klockan 6 tiden, inte senare. Men att ljuga rakt i ansikte bara, varför , jag förstår inte. Men nu måste glömma bort honom, jag ville träffa honom så mycket, och trodde att det ville han med. Men det var fel. Nu måste gå vidare, och är så besviken med allt. Att vara ensamma, jag hatar det, jag vill bli kär, men alla bara leker med mig, jag vill inte just nu börja att träffa nån ny. Jag vill ju hitta nån, men det gör ont i hjärtat så mycket. Och börjar tänka på N, för att jag har kvar känslorna, men det kommer inte hända att vi ska bli tillsammans. Han vill inte. Ska få se, hur kommer det vara, om klarar inte att träffa andra. Och A, han kan jag inte träffa mer, han vill ha bara sex. Nej, tack. Nu ska börja städa hemma. Hemma igen, städat, handlat lite. Snart ska hämta J. Nu måste glömma helt G, han är inte varit online, och jag tror inte mer att ha kommer hit. Började chatta med en ny kille här, men han är ung, bara 27 år. Men det spelar ingen roll, det är bara en siffra. Det var en till, men känner inte att vill chatta med honom,han var lite mörk. Och den andra är ju också lite mörk. Svårt att hitta nån svensk kille ju. Men måste släppa taget , menar G här . Det känns lite jobbigt , men måste gå vidare, vi kommer inte ju träffas, ingen mer kontakt ju.... Nu chattar med en kille MP, men tror inte att ska träffa honom. Han är för ung för mig, känner så. Och han bor med sin mor. Tack för det. Jag vill hitta nån, som har jobb, bostad. det är viktig för mig. Tänker hela tiden på G, han är borta nu...måste släppa honom, att gå, men tänker på honom. Han fick (har) inte läsa mitt "sista " meddelande. Han vet , att jag är( var) intresserad av honom, men han ? Vet inte mer, hur han tänker. Orkar inte skriva mer här,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0