21.februari

Nu är det redan torsdag. Börjar bli mer jobb, att fixa hemma nu. Fixa J-s kalas. Men tur att det ska bli ca 6 barn. Det kommer jag ju att klara av. Snart ska väcka J. Lämnar henne lite senare. Hon ska inte vara först i skolan. Fick sova i natten ganska bra, tills D svarade på min FB fråga, klockan 1.Nu imorse har inte loggat in MP, och vill inte göra det heller. Att kolla, om G har läst mitt meddelande. Nej tack. Han är försvunnen nu. Jag ser ju om nån har besökt min profil, eller skickat meddelande, jag får mejl . Så tycker ingen ide att vara online där. Men kommer jag att klara det, att inte logga in så ofta. Jag tänker ju på G, men samtidigt tänker ju på N. Jag vill ha min N tillbaka, men det går inte. Han är det bästa som har hänt med mig efter skilsmässa ju. Men vi kommer inte att vara tillsammans ju igen. Snart ska hämta J. Nu var online efter klockan tolv, och nu klockan tre. Försöker inte själv vara så ofta där, men bara loggar in , sen kollar ju bara G meddelande, som har inte förändrats. Ska inte logga in igen , senare kanske. M ska hämta snart J-s grejerna. Imorrn måste handla det sista, ska fråga om M kan hämta grejerna.Måste skriva det sista lista då, att behöver inte handla mer. Tiden bara går, och jag är ensamma, men våren är på väg, sen är det min tur att bli kär i, hitta nån snäll och trevlig. Tänker inte ge upp så snabbt, det måste finnas nån för mig. Men tänker vara bara vänner med D. Chatta lite om spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0