22.februari

Fredag har kommit, J är vaken, lite tur för mig, som måste inte lyssna hennes gnäll. Sov i natten sådär. Vaknade utan alarm. Tänker nu mer och mer på N, saknar honom så mycket. Jag vill komma över honom, det är anledning, att vill träffa nån , att glömma honom, men det går inte. Jag var glömt redan honom, eller tänkte inte så mycket på honom, tills jag fick hans meddelande. Och det kommer att förtsätta. Jag kommer att skicka snart ny meddelande till honom, jag vet. Men han kommer inte att svara på det. Han vet , vad jag vill. Och det funkar inte mellan oss..Vi passar ihop,när vi har s....bara. Kanske det skulle funka, om han kan släppa , att det finns andra , som vill vara med honom, att det finns andra, som vill bli kär i honom, än hans ex. Tror att han är rädd, att bli kär i . Att bli sårad igen. Men jag vill bevisa, att det finns hopp efter skilsmässa. Vi båda har blivit ju sårad. Men man måste släppa, jag har gjort det, men det har inte han. Hur ska få tillbaka honom. Jag vet inte, hur ska visa, att jag finns. Hemma efter jobb, handlat lite, hämtat peket. Snart ska storhandla-lång lista väntar. Vill inte tänka på det bara. M ska köra hem sen. tack för det. Ny kille har lämnat mig, känns så. Igår han läste inte mitt sista meddelande, och nu har inte heller svarat. Och nu känner på riktigt , att jag vill ha bara N. Tänker bara på honom, det gör ont. Men nu började tänka. Han har inte släppt mig. För att annars han skulle inte skickat det sista meddelandet, att fråga -hur mår jag?. Han måste ha kvar nån, att han ville ha mig med sist. Men nu, när vi har pratat, eller han har sagt, vad han vill. Börjar känna efter, att det är mer känslorna nu än tidigare. Jag kan inte glömma honom, jag har ju försökt så många gångerna, men jag kan inte. Jag saknar honom nu så mycket, att tänkte skicka meddelande. Jag vet inte bara, vad ska skriva. Bara säger , som det är, att jag tänker på honom, att saknar honom. Han kommer inte ju svara nåt. Jag vet. Jag vill bara ha honom. Kan inte släppa honom nu.nej , kan inte. Ska läsa lite, sen ska gå handla snart. Hemma, klockan är snart sju på kvällen. Och jag gråter, jag kan inte mer. Jag skickade till N- hej, hoppas du mår bra.orkar inte vänta nästan två månader, när får läsa ditt meddelande"hej hur mår du?" ville säga bara , att saknar dig. hoppas du har en trevlig helg. Jag väntade ingen svar, men det kom" jag mår bra, tack". ...svarade bara ok... Jag vet inte varför jag gör såhär. Nu frågade om det gick bra med bilen. Men nu han svarar inte mer, jag vet. Och det är bättre, att han svarar inte mer. Jag kan inte släppa honom nu, nu är jag kört med honom. Jag vill inte träffa nån annan mer, bara honom, men det kostar en hel del, för mig. Vill inte tänka, varför jag gör så. Bara jag har kvar alla känslorna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0