23.februari

Klockan är snart åtta, sitter vid data, kunde inte sova så bra i natten. Varför inte det? Han ( G ) hade svarat äntligen på mitt meddelande. Jag hade rätt, som jag trodde. Han har hittat annan tjej. Han skrev- jag har träffat en tjej via hokeyn, som gillar mig, men vi kan va vänner. Jag svarade nu i morse-hej, jag visste att det var nån tjej. tack för att du är ärlig mot mig, att berättar om det. det brukar inte män erkänna, när de träffat nån. när träffade du henne? jag är glad för din del, att du hittat henne. det är lugnt, självklart vi kan vara vänner. men du kommer lämna MP, när du träffat din tjej? Jag vet inte , när han ska läsa det, men hoppas att han ska läsa det redan idag. för att han vet att jag brukar alltid svara. Det känns lite jobbigt, men jag kände ju redan efter en månad, att vi kommer inte träffa som att bli tillsammans. Men jag har ju nån annan på vägen, som kan inte lämna heller. Men nu börjar tänka, om han vill vara vänner, hur tänker han. Att vi kan bara ha kontakt via internet. Och han kommer ju säkert att lämna MP nu. Jag vill inte tänka på det så mycket mer. Just nu måste börja fixa för J-s kalas. Det är en måste. Och sen, kanske ska sälja idag hennes barnstolen. Hela dagen har tänkt på G och samtidigt tänker på N. G har inte läst mitt meddelande. Jag har ingen aning, när han läser detta, eller vad han ska svara. Jag vill just va med N, saknar honom så mycket. Han betyder just nu allt för mig. Jag vet att det är fel, att jag måste släppa honom, men kan inte . Jag klarar inte bara, jag har känslorna kvar, som kan inte bara försvinna sådär. Men han svarade igår, och det betyde nåt för mig. Men jag måste ju gå vidare. Men det är fel, om jag tänker nu att träffa snabbt nån ,att komma över honom. Jag har ju A, men jag kan inte träffa honom. Det måste finnas för mig nån, men jag hittar inte. Kanske jag har hittat honom...hoppas jag ju. Måste fixa pajerna nu snart, sen är det imorrn, bara städa, och sen fixa småsakerna. Idag har jag chattat med två nya killar. Det går vidare. Andra kille var bättre, chatta på skype, men J somnade, då sa, att måste natta henne, att kommer snart, och sen försvann han. Skickade meddelande, men han har inte läst. Ganska ok kille , att träffa kanske. Han har son på 14 år. , nyinflyttat till Stockholm. Vet inte om han kommer tillbaka eller inte. Sista sa, var oki, krami? Ska vänta lite till ,sem ,måste ju sova. I natten kunde inte alls sova. Och tror inte att kommer sova nu heller. Idag har varit ledsen vissa stunden, och J såg, när jag grät. Och sen hon ritade en teckning till mig. En blomma, solen, ett hus, och skrev grattis Tiina. Och sen öppnar jag det kort, och hon hade ritat mig och N, och skrivit vår namn, och sen ritat ett hjärta. Hon sa, att mamma jag vill inte att du är ledsen. Att när du är ledsen, sen kan du ta och titta det kort.Jag börade gråta, och krama henne. Jag har det jobbigt nu igen, när börjar tänka igen på N. Jag vill inte börja ju att ringa honom eller skicka meddelande. Men nu sista meddelande skrev ju, att saknar honom. Och nu han vet. Men vet inte , om han vill om han kan träffa mig. Han vill inte ju att såra mig. Jag förstår, men kanske han vaknar upp, och öppnar sina ögonen, att see mig, vad jag är, eller hur jag känner. Bara det önskar jag, att kan hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0