24.februari

Nu är det över för idag. J-s kalas . Och det gick bra så klart, men ganska mycket mat kvar. Men bättre, kan ju äta imorrn eller spara. Diskat, men orkar inte städa igen hennes rum. Klockan är snart sex, och ska vakna tidigt imorrn. J ska sova snart . Sen kanske ska chatta lite med en kille. Igår chatta lite, och kanske ska ikväll också, idag sa att vi kan höras senare, att jag är lite uppdagen. Ska få se, när . Ska tvätta hår ikväll. Och igår beställde ny hårfärg- Nu ska bli blond igen. Eller ljusare, vi ska få se vilken färg ska bli. Jag vill ändras lite nu, när våren kommer. Om nu ska träffa kanske det nya kille. Han har en son, och 34 år gammal, svensk, och ganska snygg ser ut för mig. Vem vet, om han vill träffa, då ska träffa honom kanske nu, när J ska vara hos M. Hoppas det, jag vill ju hitta nån, men vill inte skynda med honom nu med. Vi ska få se. Men tänker ju på N så mycket samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0