25.februari

Ny vecka har börjat, och hoppas det kommer bli bättre. Idag ska jobba, och sen kommer hem, och är helt själv, för att M ska hämta J, och hon ska vara ledig imorgon. Känns skönt, men vill passa på, kanske ska träffa nån, vem vet. Har just nu två, som kan ju träffa, men vill träffa bara en av de. Igår han kom inte prata med mig, skickade meddelade, hoppas han ska läsa det. G hade läst mitt meddelande, igår kväll. Men han svarade inte, men jag väntar ju ingen mer svar. Nu ska inte logga in mer ju. Nu ser ju mejl, om nån har skickat meddelande. Hade igår ca två hundra besökare, -la upp en ny bild. tar det sakta nu med G. Lättnad, att han läste mitt meddelande, och han vet att jag kan ju vara vänner med honom. Men nu försvann han igen ju, utan att svara, men det är viktigaste att han vet , att jag är glad för det att han hittat nån, och jag kan vara vän med honom. Hemma efter jobbet, och jobbade ensamma, men klarade ganska snabbt. Samma tid, som jobbar med E. Nu kommer att vara ledig kanske några dagar, vet inte säkert ju. Ville logga in motesplaten, kolla om han har varit online, men stoppade, att logga in. Jag kollar mina mejl, om G skriver, då kan logga in. Jag vill inte logga in, jag bara vill inte mer. Jag vill vara med N, saknar bara honom. Men det finns andra, som kanske kan träffa. Nu en kille kom inte Skype igår, nu skickade igår meddelande, att vi kan höras där, men vilken tid han brukar vara online. Och han läste idag det, klockan 12, nu är klockan snart två, och han är online på skype, men han svarar ingen, över halv timme. Ska får se, om han loggar ut, då ok, han vill inte ha mer kontakt med mig. Jag kan tänka mig att träffa honom , vet inte om han vill träffa mig ju riktigt. Ute är det solen, vårkänsla, vill hitta nu nån, att bli kär i. Men jag har ju N, som kan inte komma över. Igår chatta med D, han berättade att han hade en tjej sist, som han blev kär i, men nu de gick skilda vägen. Det är samma med N, jag berättade om honom.nu vet han att jag har också nån, som kan inte glömma. Tänkte plugga lite kanske, eller läsa, lånade ny engelska boken. Snart kommer M , hämta J-s väska. Klockan har blivit över fyra, nu har M hämtat J, hoppas jag, men han hämtade inte hennes väska. Så kan tänka, att snart han ringer, att hämta. Ensamma hemma, ingenting att göra. Det är solen , skulle gått till stan, kankse träffat nån, men ingen som vill träffa mig. Han , det ny kille svarade inget på skype, bara loggade ut. Nu är han försvunnen. Varför det måste hända alltid med mig. Jag hittar nån, som skulle vilja träffa, och sen de bara försvinner, varför. Ja, det finns ju en kille, men vill inte träffa honom. jag har ju hans nr., men nej tack. Men varför han svarade inget då, om igår sa ok ,att ok hörs senare, och nu han svarade inget. Vill inte bara sitta hemma, kanske ska göra hemma mys. Ska fixa naglarna, och min hårfärg är på vägen. Yippi, då kan färga mina hår, äntligen, ny Tiina ska bli. Nu är klockan snart åtta, och jag är så ledsen om allt. JAG KAN INTE KOMMA ÖVER MIN N. Jag kan inte glömma honom, jag saknar bara honom, men jag får inte honom.Jag vill ringa honom eller skicka meddelande, men det går inte. Varför kommer alla känslorna nu tillbaka, varför måste han komma till mina tankarna. Jag kan inte göra inget. Det är slut mellan oss. Han vill ju inte ha seriös förhållande, han vill ju vara "fri man". Men det vill inte jag, jag vill ha bara honom. Tiden bara går, och snart var det för ett år sen, när vi träffades. Jag vill träffa nån, att komma över honom, men det allt är fel. Jag måste komma över först honom, sen kan gå vidare. Måste la ner alla mina dejting. Men kan inte, vill ju hitta nu nån. Tex, det kille, som ville prata på skype, nu han är borta igen. Kollar hela tiden, om han kommer online eller inte. Vem vet, kanske han kommer , kanske han kommer inte. Måste ta det lugnt. Med N. Jag får inte kontakta honom, inte nu. Men snart kommer ju skicka ny meddelande, jag vet. Nu min ny skype kille har blockat bort mig, fattade det, han är ingen seriös , visar bara det. Men det gör inget. Nu chattar med en ny kille.Men han bor i Göteborg, men bara chatta kan man ju.Han är nybörjare. Och jag har min kärlek, och jag ska inte ge upp honom. Jag ska ha kvar kontakt med honom, han svarade sist till mig, och det betyder att jag är kvar hos honom. Ska sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0