26. februari

Tisdag, hemma ,ensamma. Vaknade vid 9, skönt att få sovmorgon. Nu ska det bli disk, klä på mig, sen fixa tvätten. Ikväll har tvättstuga. Vad ska man hitta idag, när man är helt ensamma. Tänkte läsa lite, och sen tänkte prova hela högskoleprovet, vi ska få s hur kommer det bli, eller ser vad behöver öva mer. För att det är snart bara en månad kvar tills provet, och jag vill bli bättre, än sist. Så måste plugga mer. Och jag vill börja studera nu på riktigt. För att just nu ser det ut , att jag kommer att bli arbetslös efter midsommar. På hotell har jag inte jobbat snart tre veckor, och ingenting från gammal jobb, om vi ska fortsätta där eller inte, men tror att det är slut. Jag har jobbat där ca sju år,och nu kanske måste lämna detta jobb. Det är ju dags att gå vidare. Med jobb, med livet. Min mamma ska hjälpa mig nu under sex månads tid, hon ska skicka varje månad lite pengar. Det är jobbigt att ta emot hennes pengar, men hon vill inte att jag mår dåligt. Jag mår dåligt just nu, för att jag har inte tur med kärlek. Jag saknar N nu, vill inte mer träffa andra. Jag vill ju träffa., men bara för att komma över honom, men det är fel.vill inte mer logga in MP. nej, nej. Ska få se hur länge klarar, för att G skrev inget tillbaka.jag tänkte att han svarar nåt, att hur vi kan ha kvar kontakt, men ingen svar. Han vet inte, vad skriva . och jag kan inte ju skicka mer meddelande. Nu ska röra på sig lite här. Klockan är snart 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0