27.februari

Idag ska jobba , på hotell. De ringde igår, och frågade om kan jobba, detklart kan jobba, och sen sa de att de vill prata med mig. Kanske ska få anställning där, hoppas jag. Då blir livet bättre. Igår började chatta med en ny kille, men han är igen utländsk. Och ville chatta en app i mobilen, laddade upp. Och sen hittade att N har också det, och sen sa "hej" till honom, och han svarade. Prata lite, berätta att är ensamma hemma, att det är tråkigt, sen skrev tills söndag-måndag. Han sa bara ok, sen skrev -kanske vi kan ses, men han svarade inget mer. Nej, vi kan inte träffa, jag vill , han kanske vill med, men vi måste hålla bort. Nu han ser , att jag vill vara med honom, att kan inte lämna honom. Och jag känner, att jag vill inte träffa andra , men varför börjar chatta med de.Att bara glömma N, men det går inte. Han kommer finnas i mitt hjärta kvar. Måste bara släppa , men kan inte. Tiden går, och det kan ju hända, att träffar ju nån själv, utan att chatta... Hemma, trött, lite besviken. De erbjöd jobb, som extra. Detklart vill jobba där. Men vet inte hur det kommer bli. Sommar kommer, då blir det mer jobb ju. Behöver jobba, behöver tjäna mycket pengar nu, att klara leva mitt liv. Hur kommer det bli. Vill ju jobba fem dagar i veckan. Jag har kvar det teater, men vet inte. Nu chattade igen den kille, som chatta igår. Han skulle träffa mig redan idag,. och som vanligt, han ville komma till mig, Jag sa"nej". Han fattade. Jag vet inte,om kan tr'äffa honom. Jag tänker ju på N, hela tiden. Och nu spreydate, hade en till skickat meddelande, svarade , han var trevligt, såg bra ut. Vet inte, kanske han är seriös, men han är 41 år gammal.Vem vet vad händer. Våren är på väg, och jag vill bli kär igen, vill kramas pussas, hålla hand i hand. Men kan inte. Vill inte drömma så mycket. Fick prata i skype med den ny kille. Tur att J var vaken. Han var inte alls fin, som tänkte. Han vill jag inte träffa. Nu när pratade, då sa att ah dotter kom, att hon vill gå sova, sa att kommer snart, nu väntar han mig, men ska inte gå in, glömde logga ut, nu han ser att är online ju. Fyn. När J kom, stängde av kamera, och sen började direkt tänka på N. Jag är kär i honom, kan inte komma över honom. Vill bara vara med honom, men jag kan inte ju ringa honom, vi kan inte prata. Jag vill, men kan inte. Ja, vi bara chatta, hur vi mår, och det är allt ju. Inget mer. nu sa att ska vara barnfritt söndag -måndag, han sa bara ok. Sen sa ju, att kanske vi kan ses, men han svarade inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0