28.februari

Ledig idag, J ville också vara ledig. Tänkte gå och köpa present till Sara.J ville att ska köpa skridsko, men kollade igår. och de är ganska dyra, kan inte köpa nu. För att igår frågade M, att betala J-s underhåll, och nu har lånat igen femtusen, att betala hyra. Det går inte att , sluta att låna. jag vill, men kan inte, måste betala alla räkningar ju. Och tänkte säga upp internet nu. Nästa betalning ska komma i maj. Måste spara , men det går inte. Måste komma på föttrena. Vet inte hur kommer det bli, med jobb. Jag måste ju jobba, att få ihop allt. Jag har ingen aning, hur ska det bli. Kommer ju ha kvar teater, men hotell, hur kommer det funka, vet inte. Mamma ska börja betala varje månad lite, kan betala för det smålån, som har ju. måste komma bort från de lån. Jag har så mycket, som vill ha, men kan inte, kan köpa på kredit, men det är ju extra ränta. Han svarade igen, men vet inte , han skulle vilja träffa på riktigt, men är ju osäker med allt just nu, min kärlek är kaos, som D sa med. Jag saknar ju N, kan inte träffa andra. Nu är det ny kille , han hade ringt skype igår, och nu skickade meddelande med. Vad ska säga. Jag ska inte träffa honom. Nu har jag ont i magen med. Känns att det är dags, för mina "dagar". Ska duscha, sen ska gå köpa present, vet inte ju vad ska köpa. Hemma som vanligt. Köpte present till Sara, och sen köpte till J med-Lego friends. Hon ville ha nåt, och kunde inte säga "nej". Jag kan inte köpa ofta till henne nåt. Nu är pengar slut, som vanligt. Men räkningar har jag betald, måste ta en liten till lån, att klara tills lön kommer. Nu stör den kille igen mig. Vill prata igen, ja sa jaja. Jag börjar bli ledsen nu, det närmar den period , som är jobbigt för mig. För det skulle hänt fem år sen, men det hände inte, och jag gråter alltid, ibörjan av mars. Jag är känslig. Vill att denna tiden går snabbare. Vill inte vara ensamma denna period, men det är jag ju. Nu har skrivit MP ny megafoninlägg,och har fått ganska många besökare. Jag har nu ny profilbild med. men kollar ju G meddelande hela tiden nu. Kanske har jag tur, och nån skriver till mig. Spraydate ny kompis har inte svarat, Jag skrev lite för mycket, om andra oseriösa, och nu kanske han tänker att ja tror att alla år såna. Klockan är åtta, J tittar på Simpsonas. Jag bara surfa runt. Mår dåligt, har ont i magen, har besök( röda tanten). Saknar N , vill ringa , prata med honom, men kan inte chatta med honom, kan inte. Det måste vara "stopp", men det går inte bara. jag vill inte träffa andra, det känsla är kvar, när han gick tillbaka till sin ex, känner så dåligt, nu är han ensamma, jag vet, men han vill inte ha med mig nån seriös, det vill jag. Jag kan inte säga, vad jag känner, att saknar honom, han bryr inte om det ju. Jag kan inte säga igen "hej, hur mår du?". Ingen ide ju. Jag vill komma över honom, jag vill hitta nån, som kan visa mig vägen. Jag vet inte hur leva vidare, nu när denna känslig period börjar komma fram. många tårar har börjat rinna. Att få bara prata med honom, men kan inte ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0