3.februari

Söndag. Tänkte gå till badhuset med J idag, men nu det blir inget. För att hon hade målat ansikte med henna! Hon ser ut som en kat nu. Jag kan inte ta ut henne nu.Hur ska hon vara i skolan , som ser ut som kat. Då stannar vi inne hela dagen. Alla ska skratta på henne, om vi ska vara ute. Det vill inte jag. Igår chatta ganska länge med honom, han gick ut med sin lag, och det fanna tjejerna med. Jag frågade om det. Kankse han hittade nån igår, vet inte ju. Han svarade , om det händer så det händer. Såg att han kom hem kanske vid halv fyra, och nu över halv nio var han online. Nu sover han igen säkert. SKickade meddelande-godmorrn, hoppas du hade kul igår, frågade vilken tid han har match idag. Vet inte, om han svarar eller inte, men hoppas. Andra kille har inte varit online, vet inte om han kommer mer dit, kanske , kanske inte, men har hans mejladress iallafall. Imorrn ska vara ledig, tror jag, ska städa hemma, eller kanske idag. Det ser ut fint ute, kanske ska ta J ut lite , senare .Inte stanna hemma hela dagen. Och nu har klockan fem, och G svarar inte, inte läst mitt meddelande. Han har varit online tre gånger, och inte läst mitt meddelande. Det är lite konstigt. Just nu tror att han spelar nu, han var sist online nu två timmar sen. Han svarade inte, vilken tid han hade match. Men tror att han läser snart min meddelande. Ska skriva senare till honom. Ska fråga om igår, om han vill svara. Skickade mejl till D, hoppas att han svarar snabbt. Nu läste G min meddelande klockan 6, och nu skrev ny meddelande, och han svarade, och han är online. Få se hu länge orkar han chatta med mig i kväll.Och de vann idag med, tror jag, han svarade att det gick bra. Nu väntar vad han svarar. Tänkte fråga, om det blev många bärs, och trevliga tjejerna, få se vad kommer han att svara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0