4.februari

Idag är ledig, som vanligt, ingen samtal, ingen schema. Tänkte passa på och städa hemma. Igår städade toaletten. Chatta med G igår, det gick bra. Jag fick säga själv först"godnatt", han sa med:) Andra kille har inte svarat till mig inget. Men han var online imorse, läste min meddelande. Men svarar inte. Tror, om han svarar då skickar mejl. Säkert att han har läst nu den. Jag vet inte vad ska göra. Tiden bara går. Vet inte om ska åka eller inte till honom. Måste vara helt säkra, att vi båda vill ju träffa. Varför ville han min webcam, frågade om det med. Han vill se mig först på riktigt, innan han bestämmer, om ska vi träffa. Jag frågade om skype, vet inte vad kommer han svara på det nu. Mamma ska komma redan nästa vecka, måste planera nu, måste boka hennes biljett med nu. Ska läsa lite, och sen plugga lite med. Tittar på tv, chatta lite, klockan är 8. Svårt att vara borta från G, jag vet inte varför. Chatta lite med honom. Nu skrev att varit här nu en månad, och ingen dejt, att hoppas att träffa nån(kanske dig) nu i februari;) Vet inte vad kommer han svara på det. Jag känner mig så ledsen, att har inte hunnit att träffa honom, vi bara chatta chatta , varje kväll, det måste vara nåt med , att han vill hålla ju kontakt med mig. Jag vill ju träffa honom, men han är ju uppdagen hela tiden, kanske han fattar det själv, att vill träffa honom snart. Men först hans ishokey, sen kan vi träffa ju. Och nu svarade andra kille, att han fick mitt mejl, att han ska höra av sig senare. Då väntar hans mejl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0