5.februari

Lämnat J till skola, nu sitter hemma. Ska plugga lite, sen läsa ny boken. Sen , om pengar kommer ska handla lite. Tiden bara går, snart kommer J fylla år, då kommer mamma hit, går tiden snabbare, kanske ska träffa nån under februari. Jag sa igår til G, att hoppas att träffar nån ( eller honom), vem vet. Han svarade, ja , vem vet. Jag har förstått honom, att han tar det sakta, att få träffa mig. Men jag tänker hålla kontakt med honom, när hans ishokey är slut, sen ska få se , om vi ska träffa eller inte.Igår han försvann igen snabbt. Idag har han träning, jag bara kan inte hålla borta från honom, set är svårt. Men ikväll ska sova tidigt själv, måste lämna J tidigt imorrn, sen ska jobba imorrn. Bara lördag ska va ledig, och lovade till J, att gå till badhuset. Nästa vecka schema vet inte säkert, men jobar fredag och lördag i Scala.På torsdag kommer mamma. Och nu vill ju A träffa mig, när mamma är här, men börjar bli igen osäker om honom. Han skrev igår,och läste ut att han vill ha bara sex. Nej, det vil jag inte. Jag kan inte. Jag känner inte honom så bra, jag kommer inte klara att va med honom. Borlänge killle svarade inget igår,men han har mycket att göra, tror jag. Nu sitter hemma , klockan är halv åtta, J sov vid 7. Vi ska vakna tidigt imorrn. Jag ska jobba imorrn. Idag jobbade oxå, de ringde vid klockan 10. Kunde inte säga "nej". Men det var lite jobb. Nu är ledig bara på lördag. Fick ingen pengar på konto, M ska ge kontant, då måste gå till banken själv. Jag kan inte vara utan G. Skickade efter jobbet meddelande, och han läste. Men ingen svar. Nu skickade igen, om han har tränat klar på is, men han var offline, när skickade. Då kommer han läsa det, när han loggar in igen. Kommer han att svara. Vet inte, men han brukar alltid svara. Men det är jobbigt, med honom, jag har inget att prata med honom. Igår frågade, att han kan fråga mig nåt, eller han vet allt om mig,han svarade, att han vet inte allt, men han har inte bråttom, att veta allt på en gång.Vad ska prata idag med honom. Tror att han slutade nu vid klockan 7, och hemma kanske klockan 8.Jag vill träffa honom, sa igår, han svarade att trevligt, och sen sa att vi kan träffas, när han har tid, när matcher är slut, och han svarade, det låter bra. Andra kille hade läst min meddelande idag, men han skriver inte ingenmejl, Han svarade ju bara, att han ska hör av sig sen. Det kan betyda, när han har tid. Men börjar kolla ju tiderna nu, om ska åka till honom. Måste få kontakt med honom, att prata på riktigt. Jag tror att ska åka en dag, och sen, om han vill då stannar jag. Han vill ju att jag ska stanna,men vi måste få se varandra först. Fyn , jag vill ju träffa honom med, jag är osäker vem skulle vilja träffa mest. Jag kan inte välja bara. Jag vill hitta nån nu, när ska vara lite ledig, när mamma är här. Och jag är sugen at gå ut u, när mamma är här, men med vem. Kanske ska fråga Anja, vem vet, kanske hon vill följa med. Jag har inget att göra.jag vill inte sitta hemma nu, när mamma är här. Om ska inte träffa borlänge , då ska ut .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0