6. februari

Klockan är snart klockan sex på kvällen. Jobbat idag, hämtat J, ätit lite maten. Ser att J kommer att somna på soffan. Hon måste vara trött. Igår sov hon klockan sju. Ska får se , om hon kommer somna före klockan 7. Måste väcka henne ju före klockan 6, ska gå hemifrån redan klockan 6. Lite jobbigt för henne, men vad kan göra. Inget. Denna vecka är ledig två dagar. Lördag, då ska till badhuset med henne. Den Borlänge kille har inte skickat ingen mejl, inte ännu. Men varför? Om han kommer inte skicka ingen, då kommer skicka på söndag ny mejl, och sen vill ha svar. Om han vill inte träffa mig, sen måste ju veta. Då kan planera nåt annat.Men vad ska planera? Jag vill ju gå ut nu nästa lördag, jag vill inte stanna hemma, vill ut. Men vill inte gå ut nu med nån kille. Jag har dejt kvar-G. Igår frågade bara, om hans träning på is är slut, men han svarade inte, då somnade klockan halv elva. Och imorse läste hans meddelande- det hade nu han. Ingen ide att störa honom , när ha har match eller träning.Idag är han ledig , kanske., kanske tränar själv idag. Jag har inte varit online nu ca sex timmar. Jag vill inte gå in nu, då kommer igen att chatta med honom. Vad ska prata med honom, det är alltid jag som börjar ju. Han vet, att jag skickar snart meddelande. Ska vänta , tills J sover, sen ska tvätta håret, sen kanske säger nåt till honom. Över en månad, och vi har inte träffats. Det är jätte konstigt, jag vill veta, vad han tycker om mig, att jag chattar varje kväll med honom. Nu klockan halv åtta skickade meddeladne-hallå där, stör jag dig? Men han var online för en timme sen. Kanske han tränar själv idag. Imorrn har han match igen ju. Jag vill träffa honom, jag vill träffa honom. Den iransk kille( puss) läste mitt meddelande, men han svarade inget. Så , det betyder att han vill ha bara sex, hahaha. Så nu är det slut med honom.Och den Borlänge kille, var igen MP online för en timme sen. Han sa, att han ska pausa det.Men vad gör han där då. Börjar tro, att han vill inte träffa mig mer, men vi ska få se, och vänta, om han är intresserad av mig eller inte. Nästa vecka är det "alla hjärtansdag", och jag kommer vara ensamma, tråkigt. jag som hoppades ju att kommer hitta nån innan dess, men nej. Just nu vill ju fortfarande träffa G, men måste vänta ju honom, ca tre veckor måste räkna nu. Så det bertyder, om vi ska träffa kommer det vara i mars, men kommer vi att ha kvar kontakt med varandra, jag har ingen aning ju. Nej, nu ska titta på tv, kanske ska kolla på fotboll, snygga killarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0