7. februari

Klockan är snart fyra, är hemma nu. Ska hämta J snart. Om en vecka är det Alla hjärtans dag, och kommer att vara ensamma. Ja, om jag vill inte, då har jag ju Amir, men vet inte ,tror att ska träffa honom nästa vecka. För att tror inte mer att ska åka till Borlänge. Han har inte skickat ingen mejl, ingen, och han är kvar MP, varför han är kvar där då. Varför sa, att han ska pausa där. Nu skrev där- hej, är du kvar här? Men när han ska läsa det, vet inte ju. G, som vanligt, idag har han match, skickade meddelande , önskade bara "lycka till", men han har inte läst det. Han var online senast klockan 8. Och han var inatten halv tre online. Vet inte, hur länge orkar med honom, men vill ju träffa honom. Vem vet, vad kommer hända. Men en sak är säkert, nästa vecka ska ut. På lördag, jag vill gå , hoppas att inte ensamma. Imorrn får schema för hotel. Hoppas jobba några dagar där. Nu ska hämta J. Kl.18.30. G hade läst min meddelande. Och nu svarade Borlänge kille med.Han har planerat nåt in nästa vecka, men han vill prata med mig i skype, kanske på lördag förmiddag. Jag svarade, att vi kan prata på kvällen, när dotter sover. Han har inte svarat. Jajja, han vill se mig i skype, då kommer se honom med. Och sen kan det hända att han vill inte träffa mig ju. Det är bättre, att vi kan prata ju skype och se varandra först, och sen bestämma.Då ska få veta, om ska träffa honom eller inte. Sen kan ju gå vidare. Nu klockan är över åtta ,och G läste mitt meddelande, men han svarade inte. Han skulle svarat ju, han brukar läsa, och sen svara, skulle inte öppnat mitt meddelande annars. Jag vet inte, hur han tänker, ingen ide att börja skicka ny meddelande. Det är hans tur att svara, och han svarade inte. Tror att matchen är slut, och känner att det gick inte så bra.Ska få se , när han är igen online. Men nu får jag inte bara skicka nytt meddelande, bara lämna i fred honom lite lite. Men han är aktiv där, så ofta inne. Det måste finnas nån annan där, men samtidigt, varför han svarar till mig. Börjar bli lite trött för allt nu. Och D svarar inte heller. Och vet att kommer inte sova så bra nu., jag vet kommer hela tiden kolla i mobilen nu. Vill sova, men kan inte. Kanske måste ge en sista chansen till Amir, vet inte. Väntar bara vad kommer svara D, eller när kan träffa honom i skype. Jag mår dåligt nu.Nu han svarade, och jag hade rätt, det gick inte bra. Tror att han kom precis. Men han svarade, tänkte att nej, han ska inte svara mer, Nu kan sova snart lugnt och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0