8.februari

Fredag har äntligen kommit. Klockan är halv sex. Chatta lite lite med G igår, men han försvann igen, som vanligt ju. Det gör inget, för att nu har jag Borlänge kille kvar. Och imorrn kommer vi att prata i skype. Han skev igår, och addade honom. Vet inte, men jag är lite orolig nu, för att det kan vara , att det är inte han på bilden. Men jag frågade, och han sa att det är han ju. Vi ska få se, hur går det imorrn. Vi ska ses där klockan 10, sa han. Hoppas hoppas ju. Men kommer ju prata, när J är hemma ju. Om en vecka är min mamma här, om en vecka kommer J att fylla år. Nu är hemme efter jobbet. Trodde inte att G svarar nu sista fråga. Frågade , när hans sasöngen är slut. Han svarade typ 2 månader. Jag frågar nu- får jag inte träffa dig innan sasöngen är slut. Vad kommer han svara nu. Måste jag vänta så länge. Det betyder att ska träffa honom i aprill, om vi ska träffas. Det är redan jobbigt, att har chattat med honom över en månad, och måste vänta mer. Ojooj. Vi ska få se vad kommer han att svara. Imorrn ska få prata med D, han godkännde mig på skype. Men han har ingen bild. Varför? Jag börjar att tänka, att det är inte han på bilden. Imorrn få se. Och jag har ju Amir, han vill träffa mig. Vi bara flirtar , hahha. Ska läsa lite boken. Hämtat J, ätit middag, nu sitter vid data igen. Orkar inte vänta tills imorrn, när får prata med D. Han var online MP, och läst mitt meddelande. Hoppas imorrn vi kommer bestämma , om ska åka eller inte. Är han samma kille på bilden eller inte, det vill jag veta.Kommer han att visa sig med. Det måste han ju göra. Kan inte fatta, att vi kommer att träffa på skype, men jag kan inte ju hoppas för mycket. Och G, har varit offline redan sex timmar, vad är det med honom. Han brukar vara så ofta där, särskilt efter jobbet, och nu. Vad kommer han svara nu, när kommer han läsa mitt meddelande. Imorrn ska gå simma, hoppas jag. J är lite snorig, men annars hon är ok. Jaja, han svarade -det vet man aldrig. Hur ska tolka det nu. Kanske vi kommer att träffa innan denna två månader, eller. Ah , jag är bara lite trött , att chatta så länge med honom. Och nu flirtar lite med Amir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0