9.februari

Lördag, hemme, ledig. J vaknade redan klockan 5. Nu ska lämna A, och träffa D. Skulle pratat idag med honom, men igår bara loggade in på skype, och han var online, tänkte logga ut direkt, men han var snabb att ringa mig. Och det är han på bilden.Han såg ut snygg. Vi prata lite, och det är säker. Han vill att ska åka till honom. Nu måste bestämma vilken tid ska åka bara. Han kommer att vara uppdagen nu i veckan. Men tror att ska åka lördag kväll. Och sen på söndag ska hem. Kan inte fatta att ska åka dit. Och nu kan glömma A, men hur ska förklara honom. bättre att hålla bort från HP. Och G, han vet inte själv om han vill träffa mig, eller han vill vänta. Han kolla min profil imorse, jag kollade honom igår. Det klart vill träffa ju G, men om han har inte tid, då ka träffa andra samtidigt ju. Ska kolla tiderna, men ska boka kanske redan imorrn. Klockan är över tio, och N var här....Jag var med J i badhuset, lämnade mobilen hemma.Kommer hem. Läste viber meddelande av N- Hej , hur mår du? Sen ringde han, han vill träffa mig. Detklart sa ja, jag vill träffa honom. Och han var här nu ca tre timmar. Det hände , som vanligt. Jag hade saknat honom, vi prata lite. Och han vill vara ensamma, han vill inte ha nån tjej, att vara tillsammans. Han sa , att jag är snäll tjej. När han gick sa, att jag kan inte träffa honom mer så här, han sa, att han vet vad jag menar.Nästa gång kommer jag inte att svara på hans meddelande. Nu fick vi allafall säga , vad vi båda vill. Han vill inte ha nån förhållande, han vill vara fri man.Det göt ont lite, men fick hans svar. Och jag tänker inte vänta mer honom, det går inte vidare. Och jag ska träffa D nu nästa helg, ska boka biljetterna imorrn. Chatta med honom, och han sa ok, att kan komma på lördag, och tillbaka på söndag. Nu vill träffa nån riktig, inte mer N. Jag har känslorna, men de börjar kallna nu, när han sa att han vill inte ha förållande med ingen. Nu första steg är att lämna A bakom, inga mer kontakt. Sen träffa D, och sen ska få se, om ska träffa G eller inte. Jag vill ju träffa honom, men han är så hemlig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0